Bedtime


Igår

så blev det stan med Linn, gick runt o runt, hitta inte så mycket på rean, men men! Sen fika vi en sväng o drog te hemköp o köpte chips o dipp såklart! Sen åkte vi hem till henne, käka mat o glodde film o spela lite kort. Mysigt;)


8 månader


Höres!


Smått o kort;)


weeeeei


Pigg förfan!

Jobbigt o va pigg kl halv 3 på morronen xD Finns ju inget o göra ffs. Men ska väl lägga mig o försöka sova. Idag vare iaf sista dagen hos coachen, skönt, men ändå lite halv tråkigt på något sätt xD Ajaa. Softat framför tre kronor idag som vanligt, o powernapat som vanligt, o sen ätit julmat hos mormor en sväng. Så nu efter massa avsnitt orkar ja inte kolla mer, utan får bli teven ist;) Hörs senare idag.

Morsning för fan!

Sitter här o är nästan klar, är fan hungrig, men orkar inte göra frulle nu, väntar tills jag kommer hem igen;) Ska la fixa till håret igen, som aldrig blir bra - dålig hårdag! MORR! Men att e, ja, vi hörs senare då!

SNART SKRIKER JAG :O haha, asså inte kul. xD

XOXO


Jultomte

Sitter o gottar mig med min chokladtomte och trocadero 


sunday


Natti gott folk!


Skönt o ta't lugnt!


Tisdag-Fredag

Har jag varit med Linn, först kom hon till mig i tisdags o sov över, o sen på onsdagen drog ja först till min coach, men sen blev de stan o ikano en sväng med Linnsa, sen åkte vi hem till henne o slappa o käka mat, sen basta vi o drack bärs. As gött! O självklart sprang vi ut o slängde oss i snön, fifan vad kallt! Men skönt o komma in i värmen igen;) Blev även att kolla på Harry potter sen, o sen somna vi nångång. O sen igår(torsdags) sov ja oxå över hos Linn, spelade kort, schack o nått mer o såg även på film o allt sånt där! Och idag har vi slappat o spelat kort igen, sen åkte jag hem vid halv 3 för att Linn skulle jobba, BUHU!

Tre kanon bra dagar!


I väntan på Linnsa

Nyduschad o fresch iaf. Linnsa kommer lite senare för att hon antagligen inte hann med bussen eller inte fick sluta i tid :( BUHU så tråkigt. Men då hinner ja kolla på ett avsnitt av tre kronor igen. sen har jag bara 2 säsonger kvar, fuccck vad skönt!

Lite veckoplanering!


fakta

Det finns män och kvinnor som kan få orgasm bara genom att spänna rump och/eller bäckenmusklerna. Avundsjuka fick precis en ny innebörd.

Snacka sjukt? ;)


jävlar asso


Blev inget stan

Nu är jag hemma från coachen, o skulle ju egentligen träffat Nicko en stund på stan. Men blir inte så nu, så slipper åka in igen;) Tänkte faktiskt ta en powernap snart, så jag är pigg sen ikv när Linn kommer. Men vi får se hur jag gör, ska iaf looka lite avsnitt av tre kronor som vanligt.

Så vi hörs om en stund igen!


Röra mig mot bussen nu

Coachtime nu!

God night

Ska gå o lägga mig nu, upp kl 7 igen som vanligt. O efter coachen imorrn ska jag träffa Nicko en sväng på stan! Trevlans! Hörs imorrn bitti


Eyelashes

Yes, idag kom mina 20 par lösögonfransar;) ME LIKE! Fast förjävla svårt att sätta dit ibland. haha!


Today

Idag blev de som sagt Nkpg, rätt intressant föreläsning asso! O sen julbord?! Fett fjuttigt asså, fick inte ens ta vad vi ville ha. Utan dom kom ut med en talrik. haha men men, snart julafton ändå;) MEN snacka om jobbigt med alla tågförseningar idag. seriöst asså. SÄMST!


Norrköping today!

Ska till Nkpg idag med coachen o dom, på föreläsning o sen julbord. Gott fifan! Men vi hörs när jag kommer hem ist! Puss!


Sweet dreams


Nästan skönt med söndag idag!

Ja som alltid hatar söndagar verkligen asså, men idag är de ändå lite halvskönt. Kom ju hem från baby förut, o såg mitt älskade program o sen duscha ja, o sen bara suttit o slappat framför datan med mat o tre kronor. Slappt som fan. O blir att sitta här tills jag blir trött, vilket inte lär bli än, sov ändå ut idag. Skönt som fan!

O helgen har varit bra, i fredags blev de ju att åka till baby o dricka massa öl med honom, sen tog vi bussen till Sara som fyllde 18år. Trevligt Sen drog ja till krogen o mötte upp Maria Elin o Ella! Nice. Blev Platens o sen Plaza, sen gick vi o köpte kebab o sen fick vi alla skjuts hem, o jag åkte hem till baby o sov där. O igår blev de bara att slappa med filmer o sen beställde vi pizza! Gottsing!

BRB


hejrå!


Im so fucking home ;)

Ja, blev coachen en stund, sen drog vi till försäkringskassan o lämnade papper, o sen tog vi systemet en snabbis, o sen vandra vi mot rese. O NU ÄR JAG HEMMA! Skööööönt. Mycket tid på mig oxå. Ingen stress, I LOVE IT!;) Men ska alldeles straxt hoppa in i duschen så man har det gjort, sen börja fixa mig. O sen hinner man kanske med ett par avsnitt av tre kronor? JA vem vet! Vi får se gott folk. Oerhört skönt med fredag iaf.

I'll behave, I'll be good, I'll be better

God morgon. Gick upp för 30min sen, är nästan klar. Ska göra lite frulle. Sen blirre coachen;) Hoppas att några roliga är där idag! höhö. 

Hörs sen!


,


Great

börjar bli mycket, dax o sova snart, ska ju upp kl 7 imorrn, till coachen, sen till AF o lämna papper o sen Systemet förfaaan;) Sen hem o duscha o fixa om mig, shalalala! Sen ska jag bege mig till Smappe o förkröka o så. Sen blire lite ferre, o förmodligen en liten utgång, UTAN att slösa pengar.



Fan va dagarna går fort

Fan redan fredag imorrn, sjukt ju. Men skönt som fan. Igår blev de iaf stan med Linn o sen ikano en sväng, gick inte så bra med julklappshandlandet. Men shit the same;) Sen åkte vi hem o laga nudlar o chicken nuggets, o sen blev de massa film, o alla sög. HAHA palla det då? Tjocka oss med chips dipp o tårta oxå;)

Å idag vakna vi, drog till stan en sväng igen, leta mer julklappar, meeen aae, bajs på julen! Sen fika vi ett tag. Sen har ja bara varit hemma o slappat. slappar ju förfan alltid?! Vilket liiiiv! haha

ME LIKE


God morgon

Hej:) sitter å äter mat just nu o ska kolla på min serie, sen blir de att ta bussen till stan 


Puss


Ohffff

Hejhopp! Dammat o skit nu, luktar gott o är relativt rent. Förutom på golvet?! haha snuskigt. Slarvig jag har blivit? Så jävla dåligt. Aja! Treee kronor time som vanligt, men funderar på o gå o lägga mig ist, för imorrn ska ja träffa LINN! Vi ska handla julklappar, hatar att göra de, så jävla svårt. PALLA?! Kommer bli pank, plus att ja ska köpa jävla äckelbusskort för 500spänn på torsdag. OCH så ska ja köpa nya p-piller imorrn eller innan måndag. Kommer gå på MASSOOOR eftersom jag är över 20 år! O vad bra! Skit bra!! Sug kuk.  skiiiit på allt! Helvetesjävlafitta!!! :)

Jaja det var de;) Hmm, blir nog o sitta uppe lite till iaf, sen sova, så jag orkar upp imorrn o träffa Linnsa

Sitter o glor på fredagens idol

Eftersom ja missa det i fredags, då jag festa ist;) Sorgligt att Olle åkte ut.. Men Jay kommer ändå vinna så! AS nice! Idag har jag heller inte städat som jag tänkte, men har ärligt talat inte orkat.;) Fullt upp med tre kronor. Men tänkte damma av rummet lite nu ikv ist. Känner mig motiverad faktiskt  O damsugningen får tas imorrn eller torsdag, sen ska ja fan i mig julpynta rummet. SÅ MYSIGT!

Tisdag

Hej på er. Inte orkat blogga faktiskt. Men så är det ibland. Ska snart till bussen iaf, till coachen.. O sen blire hem o städa kanske? haha. Om jag orkar;) Men de e sånt som märks!

Helgens bravader är nu över..

I fredags började med att ja gick upp kl 9 o fixade mig, tog sedan bussen till baby runt 11. Sen kom Adde, Micke  Tobbe o hämta upp oss vid 1, så åkte vi till citygross för att boysen skulle köpa groggvirke. Sen åkte vi hem till Adde å började dricka o sen bjöds de på smörgåstårta. Sen blev de ännu mer dricka o sen vid 9 (tror jag) drog vi till tåget o åkte in till stan för att gå på krogen. Blev La scala Vet inte hur länge vi va där? Men sen tog ja o baby taxi hem till honom.

O i lördags åkte ja hem, sen Kom Linnsa hit. Så fixa vi oss o käkade mat o sen började vi dricka. Blev helt plötsligt skiiiitfull o mådde illa XD Men det löste jag såklart;) Som alltid! haha. Men sen när ja nyktra till så drog vi till Hamlet, där spendera vi hela kvällen tills vi inte fick komma in igen? HAHA, skit vakter.

Men hej

Tre kronors time ärre som gäller nu, men snart måste ja sova, ska upp kl 9. BUHU! Men så ärre ibland;) Ska bli en rolig helg alltså, imorrn ska ja följa med baby till hans polare i mantorp/mjölby o festa o så. NICE! Å på lördag kommer min Linnsa till mig, då blire oxå att festa, ser jag fram emot;) Kommer va sliten efter helgen dock. Men vem bryr sig?!




Tjohoo

Torsdag idag! Snart helg, gud så skönt! Iaf igår blev de att möta upp Maria o Nicko en sväng, skulle bara ta en öl på Hamlet, men sen så gick vi även till 55an, Pitch o Plaza. Typ varsin öl på vardera ställe för o kolla läget bara. Snackade massa skit o så Sen va vi på plaza lite längre för att kolla på dem som sjöng kareoke o skämde ut sig. HAHA! Sen åkte vi hem. Soooft! Bilder kommer när ja orkar!

BTW, Duschade nyss, o skulle raka mig, men inte så lyckat med engångsrakhyvlar:( Eller?!



Tired of this shit;)

Heeeeeej, Sitter o glor på aa ni vet vad. Ont i huvet, hjälper inte med tablett. Skit oxå! Vene om jag är trött eller inte?! Sov ju ändå förut, men ingen mening med att vara uppe ändå så aa.. Sovaa sönder sig lite vore väl ändå rätt skönt. Finns ju ändå inget att göraaa. TRÅKIGT! Så förbannat jävla tråkigt! Fruktansvärt negativ, haha jaa men så ärre ibland. Kan inte alltid va på topp lixom. eller?;) Nae blir nog sängen nu ändå så huvudvärken försvinner.

God natt Babes!


RSS 2.0