ajjemän

blev fest igår med baby hos Alex:) trevligt! Men när alla skulle till krogen så tog vi taxi hem till mig istället å drack lite med mamma o rickard o dom andra. Det var kul:D Sen gick jag o Baby o la oss:) Och nu sitter jag här, nästan färdigfixad för ikv:) O baby ligger o sover XD haha, så blir nog att kolla sista avsnittet på Lost nu så får baby sova vidare en stund, sen blire käääk! :D puss så länge

fakta

En av fyra killar har försökt utöva oralsex på sig själv. haha där ser man!

natti

Snart sett klart 4e säsongen av Lost;) Men kul att man får veta redan där vilka som kommer att komma tillbaka till fastlandet o inte, haha aja. ska nog sova nu iaf!

så ja

Vaken o klar, en aning bakis, blev mer öl än tänkt igår fifan. Men det var riktigt trevligt. Började med att vi alla åkte till Hamlet å käka mat o drack en bärs, sen drog vi till en ute servering å tog varsin öl osv. Sen gick vi till Skeppet i abisko o tog några öl till, sen beställde vi stor taxi så alla fick plats:D haha. kom hem, å jag o nadja hände med mamma o dom bort till en av deras kompisar. så drack vi lite där;) de va trevligt:) Inga mer kommentarer om resten av kvällen! haha.

fuller

hej bitches, är halft fuller nu, så skriver mer imorrn, orkar icke nu, måste sova, men såg iaf nyss klart 3e säsongen av Lost, as bra!

fakta

Det finns män och kvinnor som kan få orgasm bara genom att spänna rump- och/eller bäckenmusklerna. Avundsjuka fick precis en ny innebörd;) haha

tjoooo

Tjena på er förfan:D Pigg o glad, haha nae, trött som fan, men var tvungen att gå upp nu iaf:) Blir fix o sånt. så hörs snart bitches;)

ullared

haha här är lite skit som ja köpte i ullared;)
Lökringar, super godaaaaa:D
Mitt snygga ölglas :D

sammanfattning

Eftersom jag inte bloggat, så gör ja en snabb sammanfattning av dagarna, i fredags blev de att dra till baby, för att sedan gå på fest med honom:) o på lördagen blev de chill o pizza med honom. Söndag slappa vi, sen åkte jag o mötte upp Linn, och så åkte vi hem till mig, glodde film osv. För att sedan åka till Ullared på måndagen:) De va kulit! Och idag(tisdag) har ja varit hos min jobbcoach, och sedan blev de en sväng på stan med nicko:D Blev en öl och en pastasallad vid stångån. Sen kom maria till mig så färgade vi håret på varann, HAHA! blev ingen skillnad på mig, men på henne blev det en aning skillnad på vissa ställen!:O yeah yeah, nångång blir nog håret bra iaf :O


fakta

Om du vill du hålla dig rynkfri? Så hångla! När du kysser använder du nämligen 29 olika ansiktsmuskler. Så go for it bitches;)

sämst

på att uppdatera förfan! men så kan de vara ibland, sitter o glor på Lost nu iaf, snart klar med 3e säsongen;) nice nice!

fyfan

klockan är halv 6, gick upp för en halvtimme sen. och somna inte förens efter halv 2, usch! Har iaf fixat i ordning mig:) Linn står och plattar håret just nu:D Å snart åker vi till Ullared, haha hoppas de finns ngt kul o handla:D Dom har ju iaf en sexoutlet;)

fix

Nu blire dusch o fix:) Lägga i silverschampoo i håret så att de gula kanske avtar en aning mer:O men antagligen inte:( Märker ingen skillnad. Men hörs soon ;)

inte visat

hur mitt hår blev efter jag var hos frisören. Men det blev som på bilden, så inte helt klart än, jävla gult nere i håret, haha usch! Men det får va så tills håret vilat lite så jag kan lägga i en egen blekning;) gultott:O haha!

dålig

jag är på att blogga:O men kollar för fullt på Lost o har inte tid! Men igår blev de att träffa Linnsa! Ett tag sen fifan, så vad trevligt:) O nu ärre fredaaaag! wihow. haha ;)

god morgon

Uppe tidigt som vanligt, förstår inte hur jag orkar:O haha. Men fint väder ärre, så ska snart ta bussen till Maria, för att sedan åka till Sandvik. Hoppas på molnfri himmel idag nu:D få lite färg för fan:D Ha de så bra bitches

idag

jag o Maria gick upp tidigt, tog bussen till frissan, där satt vi ca 5 timmar. haha hell yeah;) Men iaf, nu ärre tv o sängdax, ska upp tidigt imorrn med, blir Sandvik om de blir fiiint väder:) PUSS

fakta

Hela 70 procent av kvinnorna skulle hellre äta choklad än ha sex. haha ojrå, vad skulle ni välja? chocklad eller sex?;)

igår

Uppdaterade inte mer igår sen, men blev lite bad i kanalen med maria o sådär, sen blev de ett par kalla öl:) Trevligt som fan:)

fint

God morron, vädret är fint tror ja:O verkar som så! Ska snart gå ut o kolla:D Å jävla Lost säsong 3 är bara uppe i 25% o har varit på nedladdning i 18 timmar, undra hur många dar detta kommer ta, blir galen! haha ;)

nu säger vi godnatt

godnatt på er:) Blir de fint väder idag blire bad, så får hoppas på de, men antagligen inte bara för vi bestämt så nu:/ Men ska iaf sova, inte ett dugg trött, skulle vilja se på många mer avsnitt av Lost innan ja blir trött, men som sagt säsong 3 är inte nedladdat än:( men godnatt

höhö!

2012

Jahapp så var det bara 886 dagar, 19 timmar och 24 minuter tills jorden går under!;) 

 

Det finns en planet,
Nibiru som cirklar i vårat solsystem. När den hamnar mellan solen och jorden är det kört
för jorden. Då blir det hemska naturkatastrofer som jordbävningar, vulkanutbrott, tsunamis,
en ny istid på vissa ställen och nordpolen och sydpolen hamnar nån annanstans. Efter några
dagar flyttar den på sej och då har 2/3 av människorna utrotats. Av dom som är kvar kommer
ytterligare 2/3 dö av svält. Dom som överlever det får börja om från början, typ stenåldern!
Den 15 maj i år kan man se Nibiru. Då har den kommit så nära jorden. och den kommer bara
närmare och närmare... NASA vet om det, men tystar ner det för att det annars skulle bli panik på jorde
Det finns en planet, Nibiru som cirklar i vårat solsystem. När den hamnar mellan solen och jorden är det kört för jorden. Då blir det hemska naturkatastrofer som jordbävningar, vulkanutbrott, tsunamis, en ny istid på vissa ställen och nordpolen och sydpolen hamnar nån annanstans. Efter några dagar flyttar den på sig och då har 2/3 av människorna utrotats. Av dom som är kvar kommer ytterligare 2/3 dö av svält. Dom som överlever det får börja om från början, från 0, kommer alltså bli stenåldern igen! Det är en teori, tror ni på det?;) haha

fakta

Far och son har lika stor
En far och hans (vuxna) som har nästan alltid samma storlek på det allra heligaste.
Far och son har lika stor
En far och hans (vuxna) son har nästan alltid samma storlek på det allra heligaste. ;)

:)

Hej! Helgen är över, blev att dricka hemma hos mig i fredags för att sen åka till Varamon. haha ingen kommentar om den dagen! Kanske kommer lite bilder sen ist:) Men iaf, jag å baby åkte hem till mig o sov sen. O i lördags drack jag lite med han o några till. 
Och nu har ja precis kollat klart på säsong 2 av Lost:D haha skum serie det där! helt seriöst, kopplar inte riktigt allt, men de är väl det som är meningen:D Bara vänta på att säsong 3 ska bli nedladdat, tar en jävla tid! :(

tjo

Blev inget bloggande igår, orkade inte. men nu är jag iaf vaken, as trött, vill sova mer, så får se om ja sover en timme till eller inte:P Hörs soon

beställt tid

varit på stan med maria nu:D gått runt till massa olika frisörer! dyrt o jävligt, men när vi gick på stan mötte vi Robin, som vi fick tips av;) så nu har vi beställt tid där:D Låter fett bra aif, så hoppas det är det;)  Billigt oxå, för att vi är studenter;) Ska dricka öl nu, puss på er

:)

Vaken och klar för stan :D Undrar bara vart solen är? Vill ju kunna sola, min färg går ju bort för fan:( Men bara massa jävla moln på himlen! Hate it! Men hörs senare Bitches;)

frisören imorrn ist

Imorrn eller rättare sagt idag ska jag o Maria till frisören o fråga vad dom kan göra med vårat hår :D Hoppas verkligen dom på ngt sätt kan ljusa upp håret:D Ska iaf sova nu:)
Testade att ändra hårfärg:D

2012

Ja vad säger ni om filmen? ;)  
Maya säger 2012,  Edgar Caysey säger 2012,
Hopi säger 2012, Nostradamus säger 2012,
Solsystemet kommer i galaxens centrum 2012
vilket ger stora magnetiska stormar.
Kan allt vara en slump?
Maya säger 2012, Edgar Caysey säger 2012, Hopi säger 2012, Nostradamus säger 2012, Solsystemet kommer i galaxens centrum 2012 vilket ger stora magnetiska stormar. Kan allt vara en slump? 




2012

Vad kommer att hända då egentligen? Kommer jorden gå under? Kommer allt få sitt slut? Ja vem vet;) Det är sånt som märks, men enligt forskare och NASA osv, så kommer jorden inte att gå under 21 december 2012. Men något kommer ju att hända garanterat, alla dessa naturkatastrofer, krig, ja vad som helst kan hända. Kolla filmen ;) 


December 21 2012
Bobby CMySpace Video

fakta


Sperma är nyttigt
Sperma är nyttigt, det innehåller massor med protein och mineraler och endast 15 till 25 kalorier per portion!
Sperma är nyttigt
Sperma är nyttigt, det innehåller massor med protein och mineraler och endast 15 till 25 kalorier per portion! SÅ SUG Å SVÄLJ tjejer;) haha!

2012

inte kollat på Lost, utan har suttit o läst om vad som händer 2012, alltså, så många olika teorier, o alla tror jätte olika. Men seriöst undra vafan som händer 2012?! Vad tror ni?! DÖR VI? haha, vem vet;) men kommer lätt skriva lite om detta i bloggen nu:D för det är så jävla intressant, och samtidigt läskigt:O

lost

är det någon som sett den serien?:D Jag o Baby kollade på säsong 1 i helgen, lite orealistisk, men tyckte den va bra ändå, så nu har ja laddat ner hela säsong 2, som jag ska kolla på nu;) Spännande ju! 


badat

Idag har jag varit med Linn, badat i hennes pool igen;) riktigt jävla varmt! o sen efter vi badat en stund, ja då kom regnet o åskan:O Jag hatar åskan! Läskigt ärre! men men;) slappat o tagit de lugnt, nice dag!

Linn & jag för 2 år sen;) haha!

fakta

Killar kommer oftast inom sex minuter
De flesta killar kommer inom sex minuter efter att de börjat ha sex.
Killar kommer oftast inom sex minuter
De flesta killar kommer inom sex minuter efter att de börjat ha sex. haha ja där ser man;)

hej

Nu är jag vaken, men verkligen inte pigg, så jag o maria bestämde att vi tar stan o frisörerna imorrn ist:) Så idag blir det att slappa o se film o lite. Skönt å vara hemma nån dag iaf;) Men på tal om frisörer, denna hårfärg är riktigt snygg! Undra om frisören kan lyckas att få det ungefär så?! :O haha vi får väl se vad som säger imorgon;)

halv 5

Gått en timme eller något sen jag sa att jag skulle sova, har inte blivit av:O Fastnade vid datorn, men nu har baby gått o lagt sig istället, så nu ska jag oxå göra det:) Och ingen aning om när jag o maria ska ses imorgon :O Så vettifan vad ja ska ställa klockan på. haha men godnatt på er bitches and hoes!


sovdax?

Hellu, klockan börjar bli mycket. Och idag ska jag till stan o kolla runt hos lite olika frisörer vad dom tar för klippning o färgning/slingning på mitt hår, ser förjävligt ut, Äcklig utväxt och fett slitet, kommer säkert klippa av allt jag har :( OMG! Då dör jag! mitt hår <3 ! Och så får vi hoppas jag får en tid så snart som möjligt, så man slipper se ut såhär i håret! Ae får bli sleepingtime nu tror jag :)

aww

Hellu bitches:) Druckit ett par bärs hos grannen, skit soft! Älskar vädret, önskar bara att vi hade större trädgård o en pool, men men:) Har det fett nice här hemma iaf, hemma i skägget, saknat mammi o Rickard :) Så nice o vara hemma o ta det lugnt. Men har haft det jätte trevligt hos Babys päron på landet, liiite för varmt bara:O Och alla dessa äckliga insekter som jag är rädd för, Utrota dem!!!!! haha, nae men det är sånt man får ta lixom:) Mest rädd för Blinnngarna:O Dom bits tydligen?! HÅRT oxå?! haha, vad vet jag, aldrig blivit biten, men alla säger att det gör ont:( Och så har jag sett en bålgeting:O  snacka om stooooor! usch vad vidrigt! Tur att jag inte bor på landet, skulle inte klara det 24/7! haha panik! Ska iaf äta lite grillat kött o sådär nu:)
Dom söta kattungarna på Babys land:)

FAKTA

Sex är bra skönhetsbehandling
Sex mer eller mindre är som en skönhetsbehandling för oss tjejer. När vi har sex producerar vi nämligen mer östrogen, vilket är bra både för huden och för håret.
Sex är bra skönhetsbehandling
Sex mer eller mindre är som en skönhetsbehandling för oss tjejer. När vi har sex producerar vi nämligen mer östrogen, vilket är bra både för huden och för håret. Så kör på tjejer;) haha

HEJ

tja! ett tag sen jag skrev nu va:O Varit med baby sen i torsdags hemma hos hans föräldrar, så inte suttit vid datorn direkt. Så därför:) Har iaf badat o åkt motorbåt o grillat o chillat osv :) Trevligt! Men nu är jag hemma, borta bra men hemma bäst eller?;) haha. Iaf saknat min säng kan jag lova!

hemma hos baby

Tjo bitches:) kass uppdatering, i know:D haha. Men sitter hemma hos baby på landet nu:) Nyss grillat, riktigt nice! Han duschar nu, så jag sitter o slappar:D O när han är klar ska ja dra med han ut på en efter maten cigg:O Grymt röksugen nu! Å riktigt fucking mätt! BTW jag har teckning häääääär nu för tiden:D Kanske för jag bytt mobil:O vene, skumt! Men grymt bra:D puss natt

hemma

Är hemma nu, eller aa, har varit hemma ett bra tag:) Varit hos Baby med Maria Eric o Tobbe, druckit lite o så. Men nu är jag hemma, är as hungrig, men tror inte att jag orkar fixa något käk såhär dax? Blir att sova i min stora sköna säng! Bara min Baby som saknas:( Men får drömma sött om han ist<3 Godnatt Bitches


Jag Älskar Dig<3

solar på baksidan

Vart inget bad idag:( Så ligger på min baksida istället. haha, inte lika nice, men det får gå. Men skulle verkligen vilja ha en pool nu, steker ju på som fan:O Men ska ut igen :) Puss

vaken tidigt


Bitches, är ni oxå vakna? Riktigt fint väder, ser inte ett enda moln juh:O Love it! Hoppas på att de blir bada idag nudå:)

fakta

Sex tar bort huvudvärken?
Sex botar huvudvärk effektivt. Det kan ta bort spänningen i huvudet som trycker mot blodkärlen och skapar värk. Bra va?;) Vet man det till nästa gång, så slipper man knarka panodil o ipren ! Undra om det hjälper mot huvudvärken när man är bakis. Värt ett försök iaf;)

filmmaraton

Hellu! Verkligen haft filmmaraton idag, vet inte hur många filmer ja kollat på, men jävligt många! Men ingen direkt som varit jätte bra. haha. Får väl bli ännu en film straxt, eller om jag går och lägger mig?! För om det är fint väder imorrn, så vill jag sola o bada med Baby, TIDIGT, eller ja då solen tar som bäst, vilket är från 11-15;) haha, så vi får se hur det blir med det imorgon. Jag kommer iaf orka upp;)

kass dag

riktigt tråkig & ovärd dag! Men men :) Ska va duktig o gå å handla lite nu, så man får lite luft iaf. Pusshej bitches and hoes

grannar

fan vad jag hatar mina alkoholiserade grannar ovanför mig! Skriker varenda jävla dag, jävla gubbjävel! Håll käften! Lust att gå upp å knacka på alltså! Jävla as! Antingen så väcker han mig på mornarna genom sitt jävla gapande, eller så gör han mig galen nångång under dagen, som tex JUST NU! Gapar å skriker rätt ut! Herregud. Men det värsta är att bli väckt. Men tror ja ska ut o ta en cigg o skrika tillbax på gubbfan! Be han hålla käften! BRB!

dagens fakta


killar i sängen oroar sig för?:
42% för att tjejen inte njuter alls eller tillräckligt.
35% för att de inte är tillräckligt bra.
30% för att bli upptäckta.
19% för att de inte ska veta vad de gör.
17% för att visa snoppen.

 

Avslöjande fakta:
20% har prövat trekant.
23% har använt masker, ögonbindel eller annat vid sex.
38% har tagit hjälp utav en vibrator.
64% har haft ett one night stand.


nu går jag o lägger mig

hoppas de går att sova nu. Pussnatt igen

Smultronstället

Jag vill ha glass från smultronstället:O Blev fett sugen på det nu! Åh:( Nån som vill köra?:D haha. Nae men gud vad gott, flera år sen jag va där! Måste dit i sommar snart nångång!

oh herregud

så jävla varmt, ska alltid vakna såhär tidigt av att det är så in i helvetes varmt och att man inte kan somna om, kul! ska man göra nu då? Sur jag blir:( O kan inte heller gå upp nu, snacka lång dag isf. Det orkar jag inte med. Aja, godnatt igen

sova

nu blir det att lägga sig i sängen o sova, om det går?! 27 grader i mitt rum, dör :/ Men puss natt bitches

DAMN

HOT HOT HOT HOT! As nice hår, as nice boobs, hela hon är snygg! Hennes utseende alltså<3 give me:D

när?

Ja när kommer studentkatalogen egentligen? Längesen jag beställde den ju. Undra hur man ser ut, haha! fett svårt o så på denna lilla bild. ;)

dör

Dör av värmen, helvete säger jag bara. haha, vill bada! men nae försent nu. har iaf varit hos min jobbcoach idag, gick på 5 min, fett skönt. Å det verkar fett bra, trevlig jävel! haha. O sen blev det arbetsförmedlingen en snabbis, så nu är allt klart. wiho! GE MIG EN POOL?!

vill sola o bada

Godmorgon:) Fint väder som vanligt, just love it. men blir in till stan en sväng, arbetsförmedlingen o lite. Tråkigt men sant, jag som vill sola sönder mig:( och hoppas att min tröja finns kvar på Gina, annars blir jag sur:( aja, hörs senare hoes and bitches


Saknar mitt blonda hår

Vill verkligen ha blont hår igen, så undra om man ska slänga ut massa pengar på att gå till frisören eller inte?! Miss it so much:( haha!

söndag

Dålig uppdatering:P Men men, inte alltid tid att sitta o skriva inlägg. Men i fredags blev det Varamon med Linn o hennes familj:) Gött som fan, älskart! Sen lördagen åkte jag ut till linn och solade på dessa madrasser i poolen, Underbart! Sen åkte vi hem till mig, där började vi dricka o grilla osv. Trevligt! Sen åkte vi in till trädgårn en sväng, mötte upp några. Sen drog vi vidare till krogen. Bra kväll! Och idag har man varit bakis som fan, usch! bara legat i sängen typ hela dan. Men förut åkte jag o bada o grilla med Baby o hans kompisar Jim o Macke :) Och nu är jag hemma igen.


godmorgon

Bitches and Hoes! fett trött, vill sova, men nae, fint väder så måste ta vara på dagen:) Blir att sola o bada fifan. Så vi hörs senare, puss på er!

twilight

Kollat på twilight nu, fortfarande så jävla bra! Å nu har 3an kommit ut på bio oxå, måste ses inom en snar framtid! Hoppas den är bättre än New moon, för den var inte alls lika bra som twilight. Besvikelse. Och hoppas Edward är med mycket mer nu än den där jävla indianen! haha. Å hoppas verkligen hon väljer Edward och indianjäveln:O usch. Aja, nu blir de sovdax, hoppas man kan sova, för det är så jävla varmt här inne, dör. Men pussnatt bitches and hoes

awsome

Hellu bitches:) Igår blev de att dricka bärs med med maria, nicko o baby. Trevligt! sen drog vi in till krogen osv..  Ja det var en bra onsdag:) O nu sitter jag här, har kollat på Remember Me, helt okej film med, fast det hände inte så mycket under filmen, men var tvungen o se den för Robert Pattinson var med haha, men fuck vad dåligt slutet var! varför?!?! Det tycker jag inte om. haha men men, tror ja ska ladda ner Twilight o se på den nu innan jag går o lägger mig! 

RSS 2.0