Igår o idag

Igår blev de inte heller något jobb haha, så vart ledig i 3 dagar+hela helgen haha, feting skönt! Så igår kväll drog jag hem till Baby o kolla film o sov med honom tills idag, o eftersom vi båda skulle jobba idag så var vi tvungna å gå upp halv 7. Lite tråkigt, men sånt är livet Så har jobbat 8 timmar, helt okej! O nu sitter jag här hemma o kollat på OC, o just nu på BB! Ska väl sova snart tror jag, fast börjar inte förens 11 imorgon, riktigt skönt. Meeeen ao nu har jag berättat om mina dagar i min ointressanta liv

haha så snyggt xD

I tisdags

Jobbade varken i måndags lr tisdags, gud vad lat jag är Ne men gaddade mig i tisdags därför jag inte jobba. Maria kom till mig lite efter 12, sen kom Empa å hämta oss, drog till donken o käka lite, o sen drog vi till johannelund efter ett tag, Å där gadda vi oss, alla 3 O nej de gjorde fan inte så ont alltså, men sättet att ligga på gjorde ont, fifan va jobbigt, snacka om att inte kunna gå efteråt xD ajaa va där till halv 9 eller något, seen drog vi till Ljungsbro o tog en cigg med Ella, sen skjutsa Empa hem mig. Sköööönt o komma hem alltså! Bild på gadd kommer när jag orkar

Helgen !

Sist jag skrev var i fredags, då jag var ledig fett skönt! Sen vid 6 eller nått så kom Baby hiiiit, Vi drack bärs o åt grillad mat först, sen drack vi ännu mer o snacka skit med dom som va här, trevligt! sen hängde vi på mamma o dom till en annan å drack vidare där o lyssna på musik, sen drog vi hem till oss igen o sov lr nått Dock inga bra bilder från då, så lägger bara in dessa haha. Ego.



O på lördagen så vakna vi, käne mig inte bakis först, men de kom sen haha. Men jag fixade mig, sedan åt vi mat o så, sen fick vi skjuts till Smappe! O hemma hos han städade vi, MEST jag Sen började vi dricka såklart, eftersom vi skulle fira Tobbe 20års dag! O folket sipprade in, kul kul! Full blev man haha, sen drog alla in till krogen, men va inte där så jävla länge drog  vid halv 2 eller något hem till smappis, deckade! O sen på söndagen så beställde jag o Baby maaat, men inte från stället vi ville, för det hade inte utkörning till smappe xD HAHA! Men får bli det nästa gång vi är hos mig tkr jag Men iaf, Blev lite film o så, sov där till måndagen, o då åkte smappe o jobbade vid 7 på morronen o jag fick ligga vkar o sovaaaaa, fifan va bra de känns när man själv får gå o sova igen Åkte hem lite senare o chillade med OC såklart.
Inga bra bilder från i lördags heller! Vad har hänt med mig? jag som alltid brukar ta 100 tals kort på en kväll!
Men slänger in nån bild iaf. där jag själv syns såklart 





Jävlar va skönt

det va o va ledig o sova ut idag, skulle lätt kunna sova mer alltså, men kanske inte så smart idé. Vaknade först vid halv 8 o gick upp o kolla lite BB, men sen gick ja o la mig igen Så nu tror jag att jag ska fortsätta kolla på lite BB o sen fixa frulle o duscha o allt sånt där ni vet! Puss hörs senare

skiter i

go morron, gick upp 10 över 4, vakna automatiskt då, skulle annars gått upp 20 över xD inte mkt skillnad, men men Ska snart till bussen iaf, mysigt o gå ut i regnet, yeey. fuck no! Längtar tills jag slutar idaaaaag!  men ett par timmar kvar

Oldiiies !


Dont like

Tjena, ska typ sova nu, inte direkt trött, men ska man orka upp imorrn så måste jag fan lägga mig, vuxenpoäng till mig! Så efter imorgon tar jag fan i mig helg! Gud så skönt. O idag har ja lookat OC för första gången på länge! Kommer bli mitt tidsfördriv ett tag fram Nae men säger godnatt nu, så hörs vi imorgon.

Hatar den där känslan du får mig att känna ibland, av att man vill spy.

Pusspuss, hörs sen !

Fyllebild ;)

gud så härligt

att gå upp halv 6 på morronen, sånt älskar jag verkligen att göra! Så himla morgonpigg lixom NOT! usch alltså, börjar halv 8 idag, så ska snart röra mig mot bussen. O imorgon börjar jag halv 7 kul?! Då måste jag fan gå upp runt halv 5 eller något, dra åt helvete fifan. Vill icke! Så tror jag tar en ledig dag på fredag o sover ut SKÖNT! Men ska fixa  det sista nu, puss!

förbaskat tråkigt

Därför skriver jag ett till inlägg. Kan snacka lite om tiden som gått sen jag skrev sist, blev som sagt nästan 2 veckor tsm med Linn i hennes brors lägenhet, mysigt. DOCK gjorde vi inte allt vi tänkt göra, för man var förbannat seg o trött efter jobbet, så man orka lixom inte göra så mycket. Blev iaf många filmkvällar & BB, solade ett par gånger, skönt! Lagade mat o sånt. Drack lite oxå såklart 
Blabla..
En sak vet ja efter dessa dagar, att mat, MAT är svindyrt, alla smågrejer som man köper som man tror är billigt blir helt plötlsigt en stor summa man inte räknat med. HAHA! Fail på det alltså. Undra hur jag ska klara mig när jag flyttar till eget place? Nudlar o chicken nuggets every day?! haha, ne inte riktigt så illa ska jag ha de, men sparsam måste man vara Men som sagt, lär dröja lite innan ja flyttar hemifrån, lite andra grejer jag ska spara pengar till först! Men rätt svårt o spara pengar när allting hela tiden kostar, vad man än ska göra så kostar de pengar, NÄSTAN! ska man nånstans måste man ha busskort, som kostar ca 500 i månan, o påladdning te mobilen varje månad, o sen cigg ett par ggr i veckan, o mat ibland när man är lat  o alkohol o andra nöjen. Små saker man köper, som man sedan glömmer bort att man köpt? så helt plötsligt har man gjort av med flera tusen på typ ingenting?! Bara ööööööh? okej! måste börja skriva såndär grej, lista på allt jag köper osv, eller har redan börjat, men inte gått så bra, för man glömmer fylla i den o när man väl kommre på det så har man glömt vad man köpt xD haha lyckat. Inte det minsta. Nae men måste skärpa mig, måste spara o sluta slösa på skitsaker, o på alkohol... Eller?!
tar de aldrig slut?
nerrå, dricker inte så jävla ofta längre, endast helger fan! Men ändå så går de åt massa money? Krogen som är dyyyr, även fast ja inte brukar köpa så mycket ute. haha, jaja, får la sluta upp med det, eller iaf försöka minska på mina utgifter! Cassan kan om Cassan vill! O jag vill verkligen! Vill kunna köpa det jag vill ha ist o göra det jag verkligen vill! Inte bara längta efter något som man vill köpa eller göra som ändå aldrig blir av för att jag slösar mina cash på andra ovärda grejer! haha låter ju så jävla dumt, för vill man ngt så gärna så ser man väl för fan till att inte använda pengarna till något annat?!?!? Fast riktigt så lätt ärre inte för mig, måste ju ändå kunna roa mig ibland. haha Ska vi säga innan 2011 är slut? kommer jag klara av o spara?! haha osäkert. MEN oh, klart jag kan, OM jag verkligen vill?!
Slutdiskuterat om detta, ingen orkar läsa iaf, inte ens jag själv orkar läsa vad jag skrivit?! Säkert massa stavfel. Men så ärre 

ÄNTLIGEN!


Im fine ;D

hej förfan, hur ärrrrrrre med er? haha nerrå, men med mig ärre alla tiders vettni, jobbar o står i xD Tråkigt som fan ärre, känns som man inte har något liv längre, endast på helgerna då. haha, men men, så ärre!!!!! Ville bara säga hej iaaaaf;D


RSS 2.0