Mysvecka!

Hej, helgen är över, den spenderades som sagt hos baby, med pizza film o the walking dead o att laga lite mat osv. O nu ärre ny vecka, har inte jobbat idag på grund av att ja hade så jävla ont i halsen inatt o imorse, fyfan alltså! Men imorrn blire jobb iaf. Plus att denna vecka är lite speciell, kommer att tillbringa dessa dagar med Linn inne i stan, det blir nice Chilla, laga mat, se BB tsm, lira xbox, maraton med OC o massa mer! Göttans! 


We can do it

Hej på er! Fredag idag attans så skönt! Inget jobb, utan har bara legat o sovit. Love it! Fast drömt en hel del jävla äckliga mardrömmar! Kan jag aldrig få drömma något bra eller? haha. Ajaaa! Dagen eller rättare sagt helgen ska spenderas med baby hihi! Så ska dra dit lite senare när jag är klar o så! 
O igår jobbade jag ju, slutade halv 2, riktigt soft! Drog hem o powernapa i 2 timmar Oxå otroligt skönt! sen vid 7 drog jag till Linnsa, vi drack kaffe o fikade lite, kollade på hockey o BB & snackade lite skit såklart. Det var trevligt, sen åkte ja hem vid halv 12.

Baaaaaaam

Fifan va trött jag va i morse då, tog tempen o hoppades på feber så ja kunde sjukanmäla mig, men icke Så jobbade till 5, o var ute i ca 4 timmar sammanlagt idag, hatar o va ute i det här vädret, finns seriöst inget att göra. Men men. Har lookat OC som vanligt, äntligen kommit över dessa 5 äckel avsnitt med Oliver. Jävla Marissa som är fett blåst asså?! vem skulle inte ha fattat. haha. jaja, palla serietalk. Faktiskt struntat i BB idag, för OC var bättre, men blir o ta igen reprisen imorrn. Imorrn börjar ja fan 7, vilken betyder att ja måste gå till bussen kl 6, och alltså gå upp lite innan 5. BLÄH! Som leder till att ja bara kommer att sova i typ 5 timmar, mindre! eftersom jag ska se plastikdoktor på TV nu som slutar 12! HAHA jobbig vilken info! Men Kommer iaf vara död imorgon, men skönt o sluta kl 2 iaf. Hela dageeeeeen ledig typ ju

Lägg märke till mitt tidningsurklipp xD

Vissa dagar är bättre än andra!

Jobbardag idag, som vanligt. Men rätt kul ändå, hoppas på att de blir kul imorrn med. Sen har jag bara varit hemma, Kollat mitt älskade OC, blir verkligen glad utav det, nostalgi typ! haha. Men nu börjar den jobbiga perioden komma i serien, hate it so much, lust o hoppa över lite avsnitt så man slipper se allt äckel drama med horungen Oliver, jaa ni som har sett det fattar Men nae, måste fullfölja hela skiten. Lovely! Har iaf smällt i mig en fet semla, känner mig rätt tjock, så nu blire att fasta restan utav kvällen! haha. Jag som älskar att äta på kvällarna eller rättare sagt 24/7. Ae nu ska jag invänta BB!


Snart så

Hej på er, dax för jobb snart, men hade hellre velat sooooova. Men men, igår blev de jobb o sen åka in till stan o ta ett par bärs med Linnsa o Sofie  Det var trevligt! O idag slutar ja kl halv 5, fifan va trist, hela dagen borta Men det är ju så det är när man följer samhällets system o lever som en vanlig Svensson, blääääh! Vill inte JAG ska bli riiiiiik förfan, slippa jobba o endast leva livet som jag själv vill! jajjemän haha! Man kan väl hoppas iaf?!
Men efter att denna dag är avklarad på jobbet så ärre bara två dagar kvar, sen ärre helg! SKÖNT!


RSS 2.0