Varför ska jag ens bry mig?

tjo bre, hemma efter en kväll i mantorp, blev lite förkrök där sen krogen, men sen drog ja hem på grund av vissa omständigheter. så kan de va ibland. Men trevlig kväll förövrigt, blev lite väl full där ett tag, usch alltså! Men sen nytkra ja till igen som tur va å då blev de krogen en stund. Men pallade inte va kvar, så nu e jag hemma iaf. Ska la se tv nu o sen sova fifan. skönt skönt!

Vrf ska jag slösa energi på jobbiga tankar spela roll asså. Shit happens and lives goes on, eller?

Fifäään

Jobbade te 4, sen blev de att åka hem o fixa o äta lite, sen in till stan vid 6, o sen blev de bio med baby o jim o john o stina o babys päron Såg på Min låtsas fru, den va rätt bra! hihi. O nu har ja duschat o shit, ser på BB, som suger snopp! Men kollar ändå?! haha normalt MEN inget bättre för mig ju. Men ska la sova snart i think, upp o jobba imorrn igen! O sen ska jag träffa LINNSA darling! Längeseeeen ju, blir nice!


Give me summer!

God morgon förfan! Ska snart till bussen, o det är -18 grader ute?! WTF Palla?! Vill ha fucking sommar! Men det lär väl dröja hundra år innan den kommer. Iaf blir jobb till 4 idag, sen ska jag på bio med Baby å hans familj Så vi lär höras efter det. För nu ska jag ut i kylan o dö


Monday evening

Idag blev de som sagt ett par filmer o så, inget städ FÖR LAT! Men får bli nån annan dag, imorrn blir de kanske jobb? Hoppas på det & hoppas på att det blir i stan o inte utanför.  Så jobbigt att åka buss utanför stan, dom går så jävla sällan. Alla bussar borde gå som mina göra, var 10e minut! Riktigt soooft! Snart är det dax för Big Brother, undra om det ens kommer va bra?! Vem vet, o efter de blir det nog att sova, så jag orkar upp imorrn ifall ja ska jobba! Men vi hörs antingen efteråt eller imorgon!



What to do ?

Kl e 11 nu, so what to do Bitches? I dont know, men kanske lite frulle o film, ansiktsmask, och sen städa mitt rum lite, eftersom jag ändå inte jobbar, måste ju göra någon nytta då eller26 Buhu så tråkigt, men vafan så ärre! Hoppas man hittar ngt gott att äta iaf, o någon ba film!  See yah Hoes!



Yeah fifan

Hejhej, hemma o softar, inget jobb idag. Skönt  sova sova sova! haha. Iaf i helgen har jag, eller aa i fredags blev de lite öl med Maria o Emelie, o sen krogen på det, chill som fan! O på lördagen kom baby till mig, blev inte riktigt som tänkt, men ändå en soft lördag! Eric o Robin kom till mig, så drack vi bärs o satt o snacka skit, o käka pizza. Namnam! Sen igår åkte baby hem Lämnad elt ensam, tycker jag inte om! Morr, ne men blev o kolla på Big Brother, vilka jävla muppar seriöst hur har dom tänkt där?!  Ae hoppas iaf att dom är roligare än dom ser ut

Varje litet steg du tar.

hejhopp! As skönt med dusch förut, just love it! Snart blir de att gå o lägga sig o glo lite tv o sen sova, så man e pigg imorgon;) Jajjemän! Awwww! Men kan inte sova än, typ fullt hus, nästan iaf. haha. Ne men blir chillidill nu, så vi hörs antagligen imorgoooooon!

Palla rubrik?

Man vet aldrig va man ska skriva där riktigt? Iaf, tjena på er, har jobbat idag, wihoooow!;) NOT! Men bara en dag kvar nu ju, sen ärre helg o jag får sova hur länge jag vill. OH så skööööönt! Längtar! Men nu blire en dusch förfan, skönt de ska bliiiiii! Oooooh! haha, hörs senare!

Slänger in en fyllebild som togs för ett par veckor sen! höhö xD

Ojsan

det var ett jävla tag sen jag skrev här, typ 20 dar? men inte orkat bry mig om o blogga haha. Men vad som har hänt sen senast, är att jag fyllde år osv, festat en del på helgerna, o jobbat på veckodagarna, yeah mitt liv typ  haha, ne men vafan jag vet inte vad ja gjort mer, kommer inte ihåg. Inte så lätt lixom;) Eftersom jag vanligtvis brukar blogga om va ja gör oftast, men vilket ja inte har gjort nu, så är dessa 20 dagar helt putsväck!;) neeee inte riktigt va, men ni förstår! Nu ska jag iaf gå ut te bussen, jobba fifan! Pengar!!!!!! Så förhoppningsvis hörs vi när ja kommer hem. PUSSHEJ

RSS 2.0