Vill ha :)

En liten önskelista ;) haha

Jobbtime snart

Tjena på er ! Inte bloggat på ett tag som vanligt, alldeles för lat;) I fredags blev de lite fest, o lördagen va ja bara hemma o sov typ, o söndagen åkte jag till Smappe, o stanna där till måndagen, vi diska all hans disk o gjorde köket lite halvfint O igår så blev de jobb 12-17, slapp tid fifan. Men tråkigt att jobba till 17, hela dagen e ju borta dåååå. Men men, samma tid idag, så ska snart ta bussen till Ekängen.. Så vi hörs när jag kommer hem

Snart dax att gå te bussen

Yes it is! Jobba 5 timmar idag, slutar kl 3 alltså. Rätt soft! Kanske blir att träffa Nicko en sväng när jag ändå är i Ljungsbro, vi får se Sen blire hem o chilla iaf. I think?! O nu ärre bara 1 vecka kvar tills jag fyller 21, fifan vad gammal! Vill inte! haha.. Men vi hörs senare då!


Sjukling :(

haha eller inte riktigt, men hostig snorig o lite hängig, men det är sånt man får leva med.. Jobbade idag iaf, as soft! Slutade 14, har slappat o nyss kollat på pirates of caribbean 2! Fett bra! Nu vettifan vad jag ska göra, funderar på en dusch o sen typ sova. Börjar 10 imorrn iaf, så behöver inte gå upp förens vid halv 9, skönt det! O imorrn ärre fredag, snabb vecka?! Tror inte det händer något spec, eller har inte lust, eller iaf inte som jag känner nu. Plus att jag måste spara mina money från o med nu Så man snart kan börja köpa lite new stuff!;) Mycket bättre det, än fucking alkohol som man ändå bara blir tjock av, haha;)

Vill sova:(

Hej på er. riktigt seg o typ hostar massor.. vill sova förfan, men nerrå blir inget, utan ja ska dra o jobba... Döda mig! Men bara 5 timmar idag, skönt som fan. Hörs när jag kommer hem!


Fifan va bra filmerna är!

Bara sett 1an nurrå, men fifan så bra! Älskar dom! Å imorrn blir de fortsättning förfan! tror jag ska gå o lägga mig nu jag ska ju upp runt 7. Så vi höres bitches! Puss på er;)


Nuså!

Nyss käkat lite mat, så nu blire filmtime igen! Puss på det!

Filmdag!

Kollat på The breakfast club, en gammal film, var helt okej. Men tror att jag snart ska börja kolla på pirates of the caribbean  filmerna, eftersom dom är så jävla bra plus att 4an kommer ut snart, så lika bra att se om alla innan man ser den nya. Så blir att kolla 1an efter maten med chips o dipp;) Tjockan fifan! Men inte sommar än vafan, så väntar lite med dieten o sånt;)


Onsdag fifan

Linn drog ju tidigt imorse, eller runt 8, eftersom hon blev tvungen att jobba då. Sen gick jag o la mig o vakna lite efter 12. Kommer ju aldrig kunna somna tidigt ikv.. För ska ju upp o jobba imorrn, och även på fredag! Det blir bra fifan! Men illa att jag gick upp så sent xD
Vettifan vad jag ska göra nu, men får la bli någon film tror jag. Fördriva tiden lite;) Finns inte så mycket annat att göra just nu. Men vi hörs senare!

Sommar tack !

Eller vad säger ni? Trött på snö&blask, vill ha sommar o sol! Vill kunna bada och sola, kunna gå i tunnare kläder! Oh vad härligt! SOMMAR


VARAMON PÅ KVÄLLEN!


1 vecka sen sist :)

Men ibland blir de så, inte varit ett dugg sugen på att blogga! Förra veckan blev de lite jobb, och sen i lördags blev de att förfesta hos baby med hans polare och Maria & Elin, o sen drog vi till krogen. Helt okej kväll O Igår drog jag till stan med Linn, gick till AF o fixade lite.. Sen drog vi till ikano o lämnade in min älskade kamera på lagning! Äntligen Sen köpte vi kinamat från chili o tog med oss hem, as gött! Och på kvällen blev de såklart chips o dipp




Shiiit

Tjena! varit uppe sen kvart i 6 i morse, o inte ens trött för fan! Började ju jobba idag på ett dagis. MONEY! Så hoppas man blir inringd mycket nurrå! Så man kan börja följa sin "Önskelista";) Yeahman! Skulle lätt vilja jobba varje dag ända fram till sommaren asså! Men nu blir de ju inte så tyvärr, men vill! haha. Iaf idag när jag kom hem så spela ja sims, så har spelat det i ca 8 timmar nu. NÖRD! Hell Yeah!


Hellu!

Inte skrivit sen i torsdags fan. Men i fredags så kom Linn till mig, drack lite bärs sen drog vi på en liten förfest i vasastan, soft! Efter vi druckit upp all dricka stack vi till La scala o träffa baby! Sen blev de lite småbråk nere på toan xD haha. Men så blire ibland, om man träffar på psykbrudar;) Sen drog jag o Linn därifrån, fatta aldrig om vi blev utkastade på grund av bråket eller inte?! Men vi drog iaf till Pitch med Jonny o Alex. O sen drog ja o linn o köpte kebab o sen tog vi taxi hem vid 3. Gött!

Sen på lördagen var ja BAKIS, men det hindrar inte mig för att festa igen;) KÖR BARA KÖR! haha. Så åkte hem till smappe runt 5 tiden, drack några öl o softa där tills baby mådde bra igen, sen tog vi bussen till Alex, o där var de massa folk xD Men de va trevligt! Sen tog vi taxi hem till mig. Kolla lite tv o somnade!

O på söndagen, drog vi o handla chips o dipp o grejer Sen spela vi sims så klart! o på kvällen Kollade vi (mest jag, eftersom babyn sov haha) på Eragon som var på tvn! Vill oxå ha en drake! haha.

O idag så har babyn spelat fett mkt sims, o jag har sovit lite eftersom jag somna sent inatt xD Jobbigt att vi inte är trötta samtidigt, haha! xD Sen käkat frulle o softat. O nu har han åkt hem, så nu sitter jag här alldeles själv! Blir nog att spela lite sims o sen hoppa in i duschen. Hörs sen.

kl e typ 5

Dax o sova nu, har spelat sims tills nu! Ingen aning om när jag började o spela, men har iaf spelat minst 7 timmar! Rätt kul spel ju. Verkligen tidsfördriv, bara o bygga o bygga o bygga o sen spela skiten! Men nu gick baby å la sig, så då gör jag oxå det. Hoppas man kan somna bara.


The sims

Sitter o spelar sims fifan, men får damp för jag vet inte hur man flyttar en familj till ett annat hus! haha Fuck that! Men är man trög så är man. Idag har jag sovit, o körd Dag 2 dieten, det har gått bra, men är förbannat hungrig o sugen på något. o nu har jag även ont i huvet. palla det? Ne men ska klara skiten, så fucking bestämd på det nu. O sen i helgen när alla äter gott, då blir de svårt.. Plus att alla ska väl supa som vanligt, o då blir de ännu jobbigare. Ajaaaa, får la sova bort helgen om alla ska supa haha.;) Inte för att jag vill det, men så blir det isf!:( BUHU!



Sova!


Dag 1

varit på stan med Linn, gick omkring lite, o sen satte vi oss på ett fik. O ja köpte bara en kaffe!;) O sen åkte vi hem till mig, kokte 2 ägg som jag ätit till lunch! O förut va vi uppe på centrum o handlade rostbiff. Så Dag 1 är äntligen avklarad! Följt dieten helt, och inte småätit ett skit! Inte ens en chilinöt som vi har i skafferiet, som jag älskar! haha. Men är inte speciellt mätt efter maten, men jag ska hålla mig, absolut inte äta något mer, utan endast dricka vatten om jag blir hungrig! haha, får se hur länge jag står ut xD

Dag 1: Middag!

Klar nu!

Tjena mors på er! Precis fixat mig lite, ska ta bussen till stan o träffa Linn en sväng O idag har ja även börjat med min diet, men vet inte om ja kommer kunna hålla den, för till frukost på Dag 1, ska man bara dricka kaffe, o till lunch två ägg o tomat, o sen till middag 200g rött kött o sallad. Haha palla?! Har iaf druckit endast vatten till frulle, inte orkat koka kaffe, men lär bli en kaffe på stan nu.;) O lunchen får jag se vad jag gör med! Är ju lunchtid nu lixom, men hinner inte koka ägg o så nu. så kanske skippar den?! Då borde jag ju gå ner lite till lr?;) HAHA! Nae men vi får se hur de går. Hörs när jag kommer hem igen!

Inga bilder nu för tiden i bloggen typ, på grund av att min kamera gick sönder på juldagen;) Så ni vet! haha

Diet?

Så snyggt! NOT! haha

Finns till o med en Diet som heter 

"Skinny Bitch Dieten"

Fränt va;)


Film??

Kan man ju verkligen undra, känns som man sett alla bra filmer redan. För alla nya som görs suger ju typ? iaf dom flesta. Funderar på å ladda hem någon bra man redan sett ist kanske, Twilight, Titanic?;) fast vettifan om ja orkar se hela den. Men ett jävla antal år sen man såg den ju, & den är faktiskt rätt bra. Å jag är på lite snyfthumör idag;) haha! Eller kanske någon mysig Disney film? I dont knoooooow! ne men vi får se fan! Puss så länge xD

Nytt år o grejer

Ja i fredags var det ju nyårsafton, blev att förfesta med brudarna o några till, nice! sen drog vi till krogen, o sen på nån "efterfest", som vi drog ifrån rätt snabbt? Inge kul direkt.  Men helt okeeej kväll iaf! Sen i lördags, blev de o sova ut ett bra tag, sen fixade jag mig o drog till Smappe, vi kollade film o sånt. O på söndagen chilla vi oxå med film o hamburgare Gottit som fan! O sen idag måndag, drog jag hem. Så har duschat o kollat på en del filmer. O nyss gjort 200 sit ups. Buhu vad jobbigt! Men nu ärre nytt år, så nu måste ja börja skärpa mig!  Beachen 2011 or what?;) haha vi kan ju hoppas xD. Men så har jag ju sagt varje år, o har aldrig lyckats, sämst är jag!

RSS 2.0