I can't tell if it's killing me or making me stronger

Ska gå o lägga mig nu, så man är lite halvt pigg imorgon, vilket är väldigt osannolikt, aldrig pigg på morgonen. Men skönt o sova. O så jävla skönt med fredag imorgon, just love it!

Jag saknar solen o värmen.. Jävla skithöst, mörka grå dagar. Kan väl förfan ingen må bra utav? Så himla onödig årstid, fast okej, det är mysigt om man sitter inomhus o myser med tända ljus o varm chocklad eller te, men inte annars. haha. Känner mig fucking blek som ett spöke oxå, uscch! Inte för att jag någonsin blir bruuun på ritkigt, men saknar o va lite halvröd xD Solarium nästa?!



I came to win

Slutet av oktober nurrå, tiden går fucking fort, jag är 22 år om ca 3 månader, herrejävlar säger jag bara, gammal som gatan! Finns de ens några fördelar med o va så gammal? Jag menar efter man fyllt 20 så har man inget o se fram emot längre. 20 is "it". sen kan man gärna stoppa tiden, haha.

Imorgon är det jobb som gäller igen, men slutar lite tidigare imorgon, så skönt det. Sen ärre ju halloween i helgen oxå, men verkar ju inte bli något av med det, ingen maskeradfest osv iaf. Men det behövs ju inte egentligen, bara att ja tkr de e kul o klä ut mig. höhö. Men får se vad som händer, lär ju bjudas på lite alkohol iaf, as usual ;)


RSS 2.0