,



10 skäl till...
... varför han inte ringt enligt dig;
1. Han skrev telefonnumret i handen och sedan svettades han så mycket att det försvann.
2. Han HAR faktiskt ringt, din telefonsvarare spelade bara inte in det.
3. Han la ditt telefonnummer i jeansen som han stoppade i tvättmaskinen dagen efter, nu tre veckor senare håller han fortfarande på att pussla ihop bitarna från servetten.
4. Han är förkyld och rädd för att du ska tro att han är typen som gillar att andas tungt i luren.
5. Hans iller gnagde sönder telefonsladden.
6. Enligt hans horoskop är det olämpligt att inleda ett förhållande med en (fyll i ditt stjärntecken) den här månaden. Men han kanske ringer nästa månad - det beror på vad horoskopet säger...
7. Han är på en kurs där deltagarna lär sig komma i kontakt med sitt inre jag, dvs det som skulle ringa upp dig.
8. Han känner sig hotad av tjejer som vet mer om fotboll än han gör.
9. Han var tvungen att hastigt ge sig av på en affärsresa och det är ingen mobiltäckning i Kazakstan.
10. Han fick inte ringa för mamma
10 skäl till...
... varför han inte ringt enligt dig;
1. Han skrev telefonnumret i handen och sedan svettades han så mycket att det försvann.
2. Han HAR faktiskt ringt, din telefonsvarare spelade bara inte in det.
3. Han la ditt telefonnummer i jeansen som han stoppade i tvättmaskinen dagen efter, nu tre veckor senare håller han fortfarande på att pussla ihop bitarna från servetten.
4. Han är förkyld och rädd för att du ska tro att han är typen som gillar att andas tungt i luren.
5. Hans iller gnagde sönder telefonsladden.
6. Enligt hans horoskop är det olämpligt att inleda ett förhållande med en (fyll i ditt stjärntecken) den här månaden. Men han kanske ringer nästa månad - det beror på vad horoskopet säger...
7. Han är på en kurs där deltagarna lär sig komma i kontakt med sitt inre jag, dvs det som skulle ringa upp dig.
8. Han känner sig hotad av tjejer som vet mer om fotboll än han gör.
9. Han var tvungen att hastigt ge sig av på en affärsresa och det är ingen mobiltäckning i Kazakstan.
10. Han fick inte ringa för mamma

Lila naglar

Yeah, det är fint. Sitter o leker med webcamen som jag fick igång idaag för första gången på nått år. haha! Å just nu snackar jag i mick med Smappe, men ska snart sova tror jag, fast börjar dock inte förens halv 1 imorgon, fasen så skönt med sovmorgon, tummen upp! Känns dock lite halv knäppt att "sommarlovet" är slut nu å jobbet börjar på riktigt igen, har ju blivit riktigt förslappad under dessa veckor.. Men skönt o få in lite rutiner o ännu skönare o få in riktig lön igen;) Yeah yeah, blir lite chill nu o sen sängen <3


Äpplepaj&Vaniljsås <3


Im fucking hoooome

och har varit de ett taaaag, fucking nice! Hade iaf en riktigt nice vecka i Alanyaaa, men jävlar vad jobbiga dom va där nere. Buhu, orkar inte berätta allt nu, men bilder kommer osv. lalala. Imorgon är det jobb igen, fucking längesen, men behövligt, riktigt fattig är jag nu :(

Wääääääääääh

Sådär !

Nu är jag hemma igen, efter en dag hos Linn, färgade först hennes hår, sen mitt, o mitt blev inte lika ljust som de brukar bli, så jag bestämde mig för att testa Fridas silverschampoo, lät det vara i i 5 min max, o fifan höll på att tine få bort färgen av schampoot, men tillslut gick de mesta bort, men fortfarande massa blått i luggen osv. haha xD Så kan de gå! Fixa även allt med musiken till Alaaanya, feting nice! Käka mat o chillade. Men rätt blond nu iaf, förutom längst upp i hårbotten BTW, måste köpa en keps, blivit ett kepsfreak! haha






Good Morning Babes

Vaknade för en liten stund sen, ska fixa mig lite, sen bege mig till Maxiiiii. Blir nice att bli riktigt blond igen, hatar att utväxten syns så jävla fort. Men men, bara färga o färga.. O plågsamt är det oxå, svider som fan. Men ska man vara fin får man lida pin eller ?  Yeeeeeah.


Godnatt & Sovgott

Yes, nattsing! Nu blire sova, o imorrn blirre att dra till maxi o handla lite hårfärg, sen ut till Linn o färga varandras utväxter osv Så hörs imorrn! Puss

Bild från Öland!

Mjau

Hej på er, längesen sist. Sorry för det.. haha! Ne men har haft "sommarlov" kan man väl säga, inte jobbat något, lite tråkigt eftersom ja inte får några pengar.. Men ändå sköönt o va ledig över sommaren, fast vilken sommar? xD Vilket sämst väder det har varit. Men det är väl så svensk sommar är?! Jaja, jag åker till Alanya på torsdag sååååå sommar blire för mig



RSS 2.0