NY BLOGG!

Numer bloggar jag på:  http://www.nattstad.se/cassilicious


- Japp, testar på Nattstad istället! ses där!

God morgon

Sitter o väntar på att tiden ska gå så jag kan bege mig mot bussen, jobb idag, slutar halv 5, jobbigt o sluta så sent, hela dagen e ju borta då.. Men men, sånt e livet! Hörs later bitches :)

Möööhgel

Gamla tider ;)

Juste, när vi satt o snacka skit osv, så lyssna vi även på lite musik såklart, o så lyssna vi på några gamla låtar vi alltid lyssnade på förr i tiden. Flaaashback?! Yeees! Väckte lite minnen kan jag säga, haha! Ne men alltid kul o lyssna på sånna låtar man gillade förr. Här är 4 av dem. höhö

2007 lyssna vi nog sönder denna
Och även denna!
Gammal goding :P
Denna är med speciell, lyssna vi på 2005-2006?! haha. vilka minnen

If a man whistles at you, do not respond. You are a lady, not a dog.

Blev en riktigt lugn o skön onsdag tillsammans med Linnsa, mötte upp henne vid hennes jobb, sen hem till henne o fixa lite höhö. Sen en promenad till stan, köpte lite fikabröd o sen köpte vi självklart varsin chailatte som vi hade påvägen tillbaka till Linn. O där hemma fika vi o testa det nya teet hon köpte, INGEN smak alls. haha sämst! Sen snacka vi o filosofera lite som på gamla dar;) Yes yes yes!

Dagens utseende! haha
Snutt <3
Myspys
Namnam
Mööögel

People are like music, some speak the truth and others are just noise

Onsdag today, o inget jobb för Cassan, lite halvskönt ändå. haha! O fan vad jag vakna tidigt idag, halv 10, jag som brukar sova till 12-1 eller något, fett knas. Sitter o gör inte ett smack just nu, men ska kanske lägga mig en stund igen o glo tv, å sen ska jag träffa Linn för en fika :) That's nice !



Hemmakväll en fredag.

- Shiit Cassan! Det va längesen du va hemma o tog de lugnt en fredagkväll, men det är skönt faktiskt. Efter typ en veckas jobb är man rätt trött ändå. Har iaf ätit kinamat från Chili idag, o brukar alltid åka dit o hanla för deras jordnötssås är bäst, mums! Men idag när vi köpt mat o skulle fylla några burkar med såsen så var den slut, så vi sa till om det. O bruden som jobba där bara: ojdåå.. så gick hon o leta typ, sen kom hon tillbaka o sa att den såsen egentligen inte ingår till maten vi köpte,(å vi köpte förfan buffe, då ska la allt som är där ingå?!) så vi sa att vi kunde betala mer, o då säger hon aa men den är helt slut. Så ahop där förstördes min måltid, fitta! Nästa gång ja handlar där ska jag kolla om såsen finns innan. Annars ärre ju skitsamma. Men jaja, det var väl rätt gott ändå, men inte lika gott :( haha.

Ska nog sova snart tror jag, riktigt jävla trött, o finns inte mkt o göra uppe nu ändå. O imorrn ska jag gå o kolla på skor med mami :)


Good to know


Få din frilla att hålla bättre:

  1. Få din frisyr att hålla – försegla nysprayad hårspray med kall luft från hårfönen.
  2. Bäst hållbarhet får du av volymspray.
  3. Få din fönade frisyr att hålla längre genom att byta mellan varm och kall luft på hårfönen.
  4. Spraya hårspray på borsten för en lätt stadga.
  5. För toppar som håller sig böjda, föna med en rundborste och håll kvar håret till det svalnar.

Mögel

Har förbannat tråkigt, så lägger upp lite ovärda bilder från då jag testsminkade mig till vampyr, haha! Men som sagt, dock inte fulländat:P Blev nog aldrig riktigt fulländat på festen heller sen, men men;) Bättre lycka nästa år?!;D




Wääh

Torsdagkväller, sitter o läser lite bloggs, tråkigt tråkigt, men ska snart lägga mig I guess, ska upp rätt tidigt imorrn, så lika bra o sova tidigt så man får sin skönhetssömn eller? ;D


Bild från i lördags, halloweenfest :)

RSS 2.0