ännu en

Har du pojkvän/flickvän? Ja min älskade smappe!
Är du kär? YES!
Hur tidigt stiger du upp? haha när jag vill, sent -.-
Vem/vilka vet mest om dig? Linnsa nilsson osv !
Gillar du att slåss? jag kan inte slåss:O haha;)
Vad ska du göra ikväll? torsdag nu ju, ingen aning. va hemma tror ja
När var du senast full? måndags ;)
Har du utländska föräldrar? Nej förfan!
Var har du ont? Ingenstans ?! 
Är du bra på att måla? njae
Vem kramade du senast? vet inte? Linn kanske, kommer inte ihåg! annars smappe haha:)
Vad längtar du till? Efter att jag o baby förmodligen åker utomlands!<3
Vad heter dina husdjur? Har inga
Har du körkort? nope...
Favoritgodis? lakritz, choklad o naturgodis;)
Morgon- eller nattmänniska? NATT!
Sparare eller slösare? har tyvärr blivit en slösare:(
Har du några homosexuella vänner? yes
Bio eller promenad? Hellre en bra film på bio med ngn man tkr om o äta massa gott;)
Är du kittlig? HAHA JA!
Rädd för insekter? omg, värsta som finns!
Anser du att du är stark? HAHA klart ja är ;)
Vad är ditt andranamn? Linnea, Paulina ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0