borde sova

men är inte så jätte trött, jag o baby sov ju till typ 3 idag så:P Men igår blev de som sagt grill o massa bärs, vi satt ute spelade kort med John Stina o babys föräldrar. Trevligt! Jag o baby o hans föräldrar satt nog vakna till framåt 5 på morronen. haha men de va nice! Å jävla bålgetingar oxå, en som va där vi satt som flög omkring, fett läskigt. Men den döda någon, minns inte vem. Men sen när ja skulle in å hämta glas så satt det en bålgeting på köksskåpet, fifan vad äckligt. å när jag kom närmre för att ta ut ett glas ur skåpet bredvid så vred den verkligen på hela huvet o stirrade på mig:O haha så fick jag bråttom ut XD Men riktigt nice kväll iaf. O idag har vi spelat monopol, haha gick inte så bra.. Å nu är jag iaf hemma, gissa vad ja gör? ser på lost, haha inte ovanligt direkt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0