wie

Va nice på stan med Linn förut:D blev en runda o sen mcdonalds ;) haha! Å 3 tjejer bakom oss, som helt ärligt inte va speciellt snygga XD haha, va så kul när den ena sa ngt med : Vi är iaf unga, snygga o starka! :) HAHA okeeej, bra att hon har självförtroende iaf:) Trots att hon såg ut som hej kom o hjälp mig;) nae skämt o sido, nu ska ja inte va elak:O haha! Men de va riktigt kul å höra iaf:D inte ens jag skulle säga så, fast jag vet att jag är snygg, HAHA neee just kidding ffs! MEN Snygg ska jag bli sen iaf;) de vet ni ju ;) haha! Nae slutpratat om detta trams! KOllar på heroes som vanligt! Och har även laddat upp lite festbilder på FB.. tråkigt men alla tjatar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0