halft fuller

Hellu bitches and hoes. Nyss kommit in från balkongen, haft diskussion med mamma o grannarna om att Operera brösten. haha, störda är dom, jag får väl operera in hur mycket jag vill? OM jag vill se ut som Natacha Peyre eller Angelica Bremert så är väl det mitt val? Dom fattar ju ingenting. Mitt liv, min kropp, mina val:) så är det. Och dom tror jag vill ha så stora för att se ut dom en bimbo, men nej alltså, det är för min egen skull och för att jag tycker det är snyggt, varför operera in en liten mängd när man väl läger ut ca 40.000kr på detta? Meningslöst, om man lika gärna ska betala så mycket, kan jag väl få lägga in så mycket jag själv vill? haha. Men alla har olika åsikter. Bryr mig inte, vill ha det som jag själv vill. så käft allihop :) Och dom kommer ändå inte bli så stora som på bilden nedanför, så sluta tjata :D Det händer när det händer, o då får vi se:)

Iaf idag, har jag varit o tagit ett par bärs på 55an med Nicko o Fia, trevligt, sen blev de systemet och sen gå och sätta sig vid ån. Varm jävla dag. Men hoppas på samma imorrn.
Sexigt eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0