kräfta

Varit en kanon bra dag, började med arbetsförmedlingen i ca 5 min, sen drog jag o Linn till Varamon, as nice! Men seriöst eller, kan folk sluta köpa Värderkort?! tar 250år för busschauffören o trycka in vart man ska o hej å hå, skaffa månadskort era fattiglappar! haha nae nu ska vi inte va sånna, men det var riktigt irriterande på bussen till motala. usch. men vi kom fram o hann med bussen till varamon, så det va lugna puckar! Solade o badade, riktigt skönt, inte alls så jävla kallt! Love it. Svider i ansiktet nu, och kliar även överallt där jag bränt mig. men who cares?!:D måste ju få lite färg iaf:) O varför ska just jag ha CP pigment så jag endast blir röd o knappt brun, medans andra blir negrer direkt, FUSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0