man vet ingenting

så är det, man vet knappt inte ett skit. man bara lyssnar på det som sägs, hur vet man om det är sant eller om det bara är ord? ord som inte är menade, ord som bara sägs för att hålla stämningen o låtsas att allt är bra. hur kan man lita på folk egentligen? hur vet man om nån är kapabel till att lita på? Det vet man inte, och kommer aldrig få veta förens den sviker. Man kan gå och tro o hoppas, men egentligen vet man inte ett skit. så är livet, inte lätt, men vem har sagt att det ska va lätt? Nae precis, det är livets väg, o vi ska alla vandra den, med eller utan varandra. Det är sånt som märks i slutändan. vilka som finns kvar och vilka som är borta. det är då man vet vilka man kunde lita på, men försent, för då har man redan haft tillit till dessa personer, som egentligen inte var värda att lita på. men som man gjorde ändå.
ord ord ord, kan sägas hur som helst. o man har inte en jävla aning om hur det är, men såklart man förlitar sig på orden. Vad ska man annars tro på om inte orden? Orden från en annan människas mun, en annan människa! Just därför ja vill kunna läsa människors tankar, vilken jävla lättnad, att sluta undra över saker o ting. mhm.. Nae börjar bli lite för tråkigt o seriöst inlägg, men var bara tvungen o skriva av mig lite, utav mina tusentals tankar. haha;)
Men kom ihåg, du är du och jag är jag, vi är bara människor - inget mer.


Ord är bara ord och bevisar ingenting, utan det är
handlingen som egentligen visar vart man står! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0