MIN

Fatta vad nice med mig körandes med en rosa ferrari california! Så jävla gött, skulle verkligen passa mig, men först måste jag bara bli vitblond o fixa boobsen osv, sen är det som pricken över i:et;) helt klockrent o perfekt, en blond brud med stora silikontuttar och en rosa bil! precis som barbie o ken, fast utan ken. haha neee vars, skämt o sido;)! men skulle helt seriöst vilja ha denna bil! eller varför inte den andra bilen från 2 fast 2 furious. Fett snygg den oxå, en honda! men tror ja föredrar ferrari alltså. Någon som vill köpa en till mig? kom igen! haha nae men nångång när jag är rik så ska jag ha den där eller en nyare modell, bara den är rosa! men lila skulle oxå passa, fast då är det ju inte som barbie:( så går ju inte;)
Jag och min rosa ferrari<3 - nångång!;)

Kommentarer
Postat av: vanessa

Fin blogg :)

2010-06-28 @ 23:40:37
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: Herr trattkantarell

Så du erkänner själv att du är en barbie, drf du vill ha boobs o allt ;)

2010-06-29 @ 01:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0