Ca 12 timmar sen

jag skrev. men har varit o handlat, kollat weeds, och .. ? ja vene vad jag har gjort. haha palla. Men ahopp, ska la lägga mig o glo tv o somna in, upp tidigt imorrn igen. Sen måste jag göra mig snygg som satan så mitt legg foto blir bra;), haha men man blir ändå aldrig snygg på legg&pass bilder. FUL som stryk. Men ändå ingen som ska kolla på det eller?! Förutom alla krogvakter o dom på systemet. O lite jobbigt om det är en snygg sådan som glor på legget o ser hur FUL man faktiskt kan se ut, Pinsamt lixom, kanske inte släpper in mig? HAHA vaaaah?! Skämt o sido fifan;) Inte för att de va kul, men ja börjar kanske bli lite hög av allt gräs man ser på weeds? haha nej men herrejävlar, kanske ska börja odla eget? fatta de rå!!!! as nice. Yeahmaan! Haha nae va gaggar jag för shit asså? förlåt, jag är trött. GODNATT

Ska iaf försöka bli nöjd med fotot, så man slipper skämmas varje gång nån vill kolla på det. HAHA.

Och ja, jag funderar starkt på det där med egen odling ;) CASH BABY!

MILF weeed baby! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Herr trattkantarell

fan va lustig du är.. ska du bli ngn jävla pundare nu lr? Skärp dig Cassandra annars kastar ja svamp på dig!

2010-11-04 @ 07:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0