God morgon på er

Sitter o äter frulle, ska snart fixa mig klart. O kallt ärre:( O trött, bara sovit i 4 timmar eller något. O som alltid så drömmer ja dåliga drömmar, jämt o ständigt. Hatar att drömma! o sen när ja vaknar upp ur en dröm så ser jag saker haha, as äckligt, igår och inatt såg ja samma sak, en gubbe/kille i röd kostym?! Precis bredvid mitt fönster, vid gardinen. O han står bara där o kollar på mig, han är fett läskig. men om ja blundar tillräckligt länge o sen om ja vågar kolla igen så är han oftast borta, men inte alltid. Men Då ärre bara att vända sig om o somna om. Aja, så kan de säkert va ibland eller;)

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Svar: Så kul att du är med igen :D Vinnaren utses snart!

2010-11-29 @ 09:28:03
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Dagens blogg vinnare är utsedd. Var det du som vann? In och titta! :D

2010-11-29 @ 10:49:17
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Linda

kanske e en gubbe på riktigt! hört fler som sett de där! Var även rätt stort i Kanada för typ 3-4 år sedan att folk såg en man i röd dräkt. En liten flicka berättade det för sina föräldrar, men dem trodde inte på henne. Dagen efter hade hon "strypts" i sängen. Under täcket på ngt konstigt vis. Skit läskigt o de var många som hade sett samma sak :O

2010-11-29 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0