haha psykbruden i torsdags

I torsdags när jag o Linn drog till AF, så vare en psykbrud där, som först skrek åt någon arbetare på AF om att hon visst får vara här inne, o att hon är välkommen, för hon är arbetsökande. För antar att hon som jobba där sa att hon borde gå eftersom hon skrek o betedde sig illa. Men iaf, jag o Linn sitter där o så sätter hon sig 3 meter ifrån o kollar på oss o säger något. jag bara: Va? hon bara: VADÅ VAAAAAAA?! blablablabla, vad fan vill duuu??????  Hörde inte allt vad hon sa lixom, men jag bara: vad vill du själv? Hon bara: VAD VILL DUUUUUUU?!?!?!?! Jag bara: Men inget, sluta snacka med oss! Hon bara: snacka inte skit om mitt språååååååååååk, BLABLABLABLA, HÅLL KÄFTEEEEEEEEEN! hahah helt jävla psyk. Hon måste ha snackat hälften på sitt språk o på svenska eftersom man inte fatta något. haha! Men galen var hon. Riktigt jävla psykobrud. För sen kom en arbetare ut till henne o ropade upp hennes namn men hon reagera inte, sen gick hon fram till henne o sa: Natacha? O psykbruden svara inte, så arbetaren gick ännu närmre fram o sa till henne, men hon typ låtsades vara döv?! För hon svara inte, utan bara satt där som ett jävla fån. Kan inte heller förklara så bra vad hon sa,  men ni skulle ha sett o hört henne asså,  psyk som satan o hon heter tydligen Natacha. Hon måste ju varit sjuk? haha yeahman vem vet. Någon som kanske vet vem det är? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0