Hungrig o trött

Så ska fixa ngt o äta o sen ärre bara att bege sig mot bussen igen. Tråkigt, hoppas den inte är lika sen o proppfull som igår bara. herrejävlar! haha. O inatt såg jag INTE han i rött, vilken lättnad, fast ja har vaknat massa ggr o inte vågat kolla, men tillslut gjort de, o de va tomt! Men däremot så har ja drömt cp dröm som vanligt, typ USA:s regering vill döda mig? haha as sjukt. Men Nicko kunde flyga så hon kom alltid o rädda mig. Förutom när hennes flygförmåga inte funkade längre, för att hon va nära mig?! Dom hade gjort något, så att hennes krafter försvann om hon va nära mig, ni vet när man ska sätta igång o flyga men kommer bara en halv meter upp i luften o sen ner igen, haha as jobbigt, slow motion, kom ingen vart. Men sen tror ja att ja vakna, eller ja minns inte. haha. Den va faktiskt läskig. Även fast den låter löjligt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0