I want it

Jag funderar starkt på att köpa ett solarium, vill inte vara blek mera!:( Men grejen är vart fan ska det få plats? Ett helt solarium har jag verkligen inte plats för?! O det är ett sånt jag vill ha ju, palla vända på sig lixom?! Men måste bli ett sånt med endast överdel, om jag ska ha plats för det? Aja, vi får se;) Eller så ärre bara att köra på barbiedrogen? Men hatar sprutor, så nog ingen bra ide! Men annars vore det ju perfekt, bli brun o smal på samma gång;) PLUS att man blir väldigt kåt!


solarium.jpg

Riktigt nice att kunna bli brun hemma!


Kommentarer
Postat av: RS

Vart köper man Barbiedrogen?

2010-11-17 @ 22:43:17
URL: http://ronjaswaerdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0