Dagen igår

Hellu allesammans! Igår blev de att dra till coachen som vanligt, sen vid halv 12 träffade jag Maria, för vi skulle på bio kl 21. Så vi va på stan i ca 9 timmar innan bion börja. Ja herrejävlar, men vi var tvungna att åkte upp till polisen för att lämna pissprov.. Å som vanligt vare positivt ;). HAHA nae nu ljög ja, åkte dit för o fixa med belastningsregister o skit som man behöver ifall man ska arbeta på förskola o sådär. 

O efter det åkte vi till Ljunkan en sväng, för o hälsa på alla goa lärare o våra gamla nollor♥ så himla trevligt! HAHA NOOOOOWAY! Åkte dit för å fixa lite papper, men fick inga jävla papper. Så jävla dåligt. O man kände verkligen när man kom in i skolan hur skönt det är att inte gå där längre. USCH alltså! Lär aldrig sätta min fot där igen?! 

Sen åkte vi till simhallen en sväng, drack lite kaffe. Sen tralla vi upp mot stan, satte oss på Ågatan ett tag, sen gick vi till Hamlet istället, så mysigt där. O sen ringde vi dit Emelie Riktigt längesen man träffade den tjejen. Så vi satt o snacka lite skit o sådär. Trevligt!


Halv 9 gick vi o hämta ut biljetterna till Buried, som sög balle. Riktigt kass film. Men men. Efter filmen drog vi till bussen, o 40 minuter kvar?! NAE palla sitta o vänta, så vi lånade ens cykel o skjutsade varandra till skägget. HAHA gick inte så bra, men vi dog inte iaf;) O sen hemma i skägget, så följde Maria med mig hem o sov efter lite pratande o rökande utanför mig, med 2 muppar. HAHA, skäggetorpsbor alltså! Tur att jag inte beblandar mig med sånna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0