Ett par dagars uppehåll

Ja, so sorry. Men faktiskt haft annat för mig. Eller mja, inte orkar blogga iaf. Inta haft något att skriva om typ. haha men nu går vi tillbaka till i torsdags:

I torsdags, ringde Maria o bad mig komma till hennes jobb, så fixade mig snabbt o åkte dit vid 7 tiden, va där med henne tills hon sluta! Sen gick vi till 55an, tog varsin öl o satt o snacka lite shit;) Sen kom Lilla Jonas o hans kusin, snacka om chockad, fan gör han i Lkpg lixom. HAHA! Nae men dom tog varsin öl med oss, trevligt o träffa honom, hundra år sen lixom. Sen drog dom, o vi satt kvar, sen åkte vi hem runt halv 11.

I fredags blev de förkrök hemma hos mig med Linnsa o sen åkte vi med mamma o alla till champion of rock med! haha de va rätt kul, förutom när man va kissnödig o behövde tränga sig förbi alla.. O förutom när jag slog i röven, fuck vilket blåmärke jag har. haha! Blev ett par öl i baren där. O efter den skiten va slut drog vi till Pitch o mötte upp Martin, Christoffer o Mattias. Satt o chilla o drack öl. Gick ut o rökte, o sen fick inte dom komma in mer, LOL! så ja Linn o Martin gick ner till pitch black o dansa o drack mer. Redbull vodka! Rätt så full alltså. haha det var trevligt! Sen tog vi även en tripp till Hamlet o hälsa på morsan m.fl, HAHA, inte så lyckat tydligen?! Bara för vi är unga o kan röra oss lite bättre än er ;) Så drog vidare till Pitch black igen, dansa o drack mer. Sen lite tjaffs på toan?! HAHA. Fatta inget, men de va kul! Sen vid 2 drog vi till kebabbaren där mamam o dom satt, så åkte taxi hem. LYCKAD KVÄLL!

I Lördags, åkte Linn hem, o jag kollade på Gossip hela dagen tills Smappis kom runt 1 på natten, laga mat till han, sen blev de film o sen somna han, men inte jag.. BUHU! haha, men somna  runt 6 nångång typ. Eller ja, hade väl somnat lite innan, men vaknade igen. MORR

I Söndags, Vaknade å glodde Gossip medans Smappe sov, sen vakna han nångång o fick skjuts hem, så har nördat Gossip hela dagen, o nu är jag äntligen klar, nu kan ja börja följa skiten på TV ist. KANON! O för att inte tala om hur irriterad jag är på serien. FUCK THEM ALL!

O Nu, kl är 1, ska upp om 6 timmar. Jättekul, nejnej. Men måste, ska till coachen som vanligt. Jaja, det går väl snabbt som vanligt. Nu blire iaf en nattcigg o lite frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0