God kväll!

Idag blev de att träffa Linnsa på stan, o sen gå på ett jävla informationsmöte. OMG säger jag bara. Jävla skit AF! Antingen måste jag fortsätta gå på dessa möten med ny coach eller praktisera.. Å jag vill varken gå på alla dessa möten som kommer va jätte ofta, eller praktisera hela dagar o ändå inte få extra cash! Haha, Jag ska skaffa jobb! Inom en månad. Jag o Linn har slagit vad... Haha! Lär ju va jag som förlorar såklart.. Men nu ska ja verkligen försöka som fan! Jag ska vinna vadet! O eftersom det gäller ett vad så ärre klart ja kommer lägga ner mer energi än vanligt! O för att jag verkligen inte tänker offra min fritid för att gå på dessa möten som inte kommer hjälpa mig ett skit ändå! OMG ALLTSÅ! Men eeh, aa ska dit imorrn... MMHM! super kul. NOT.

Men jaja, efter mötet fika vi på Steves som vanligt! Snacka lite shit o fixade lite o så! Sen gick vi på stan igen, o sen åkte vi hem  till mig o kollade gossip girl avsnitt! O sen åkte hon hem rund 6. :(
BUHU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0