Och God Fucking Kväll

Haha ne vars, men ni fattar! Inte haft något att skriv om idag. BUHU vilken dålig fantasi jag har. verkligen asså! jaja.. Sitter o ser på The Shawshank Redemption. Fängelsefilm, rätt bra drama film faktiskt.

O har även ätit popcorn, får ju tyvärr inte äta massa godis o sånt, så antar att popcorn inte är så onyttigt? Eller ärre det?! Fan jag vet inte. Men popcorn är ju gjort av majs, majs är en grönsak, o grönsaker är nyttigt. Så borde inte vara någon som helst fara. SKÖNT! Men synd att inte chips är lika nyttigt, för det är godare. Men får väl göra upp att jag iaf får äta chips en gång på 2 veckor, och med undantag om det är något speciellt som mys/filmkväll med någon eller bio osv ;) Ja skitbra Cassan! Får vi se hur länge vi klarar detta, aldrig klarat det förut, bara i nån vecka, sen skiter det sig alltid. ILLA som fan, jag är inte stark nog att kunna hålla mig själv vad jag lovar.. haha men men.

MEN på tal om nyttiga godheter, gurka&moröttstavar är ju skitnyttigt, men då måste man ju ha dipp till.. Undra om gräddfil är nyttigt? :D Lite tråkigt annars ju. ELLER LÖKRINGAR! OMG, favoriten just nu faktiskt, bara smälter i munnen. O det är gjort av lök, o lök är en grönsak? Så borde väl vara okej eller? Nån som vet? Nyttigt eller ej? höhö

Jaja, slutsnackat om detta, ska se klart filmen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0