Ser film & dricker varma koppen

Verkligen gott med Varma koppen, och även bra att äta det istället för massa onyttigt som man blir tjock av! TUMMEN UPP för varma koppen säger jag bara. Ska kanske börja gå på en varmakoppen diet? Vore väl något, eller? ;) Yeah vi får se gott folk, eftersom jag är en sån som ÄLSKAR mat väldigt mycket! VI får se helt enkelt, slutpratat om det. 

Sitter o glor på en komedi, men den va inte bra, sett den förr kom jag på..  Så frågan är om man ska aldda ner något nytt nu eller gå o lägga mig o sova. OM jag ens kan sova? mjaaa, nattmänniska som jag är, så blir de nog att vara uppe lite till. Håller ju på att lägga upp massa festbilder på FB o här, men betydligt jobbigare här, då måste man ju lägga upp en o en... Men men, bara köra på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0