Fredag och städdax?

Ja nyvaken typ, vill sova mer, men måste fan städa idag, ser ut som skit i mitt rum, fattar inte hur de kan bli så?! haha. Städar o de blir fint o rent o luktar gott, sen efter ett par dar ser de likadant ut som innan jag städa. HUH? Nae men får försöka hålla efter hela tiden! Men har verkligen ingen motivation till att börja städa nu, MIN vanliga motivation är LINN, städar typ alltid innan hon ska komma hit, vet inte varför? Har bara blivit så. men får hitta någon annan motivering idag!

För fint ska det vara innan dagen är slut kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Linnsa

hahhahaha ;D bra att du städar tills ja kommer fifan...

2010-09-17 @ 14:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0