God morgon !

Vaknade vid 13, o kände mig fortfarande full?! HAHA! herregud, men nu är allt bra, efter lite frulle o dusch! Skönt!

Igår blev de att dra till Sebbe i Ljungsbro o sitta o dricka lite öl:) Sen så bestämde vi oss för att hänga med Linda till Norrköping:D Så då skulle vi ta bussen till stan för att bli upphämtade där, men när vi väl ska till bussen kommer Nicko på att hon glömt sitt pass hemma, så då missar vi ju bussen, så ahopp.. kul?! MEN då säger Linda att dom kommer o hämtar oss i Ljungsbro! FAN vad nice då ;) Så Nicko sprang hem o hämta sitt pass, o sen vänta vi på dom! Knölar sedan in oss i bilen, är 7 pers. haha, men det gick bra! Kommer till Nkpg, o ska in på Hugos, men kön va alldeles för lång, så vi går in på Otten ist :) O där va de as kul :) Fifan bästa kvällen på länge! Älskar när man gör något spontant sådär ! Riktigt lyckad kväll. Bilder kommer, om jag vågar lägga upp dom, hemska jävla bilder XD HAHA!
Men nu ska jag fixa mig för att sedan möta upp Linn på stan o sen blir de myskväll hemma hos henne! Längesen alltså! Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0