Haha jag är så sämst

Baby åkte hem vid 8, så vakna lite innan dess, sedan somna jag om, å sen ringer Nicko kvart över 11 o väcker mig, haha wtf! Tydligen stängt av alarmet i sömnen? 45 minuters försovning, alltid en bra start på dagen? NOT! Så blev snabba ryck med att fixa mig, men jag hann iaf! Möter upp Nicko å går till banken, sen AF, å när ja väl kommer dit å mötet börjar, upptäcker jag att jag redan varit på ett sånt möte, så det måste ju vara fel lixom?! Säger till när mötet är slut att jag redan varit på en sån information, o så kollar dom upp min profil, å så var det verkligen fel möte! Skulle varit där kl 10.15 på en helt annan information, men men ;) Klantigt! Dom skulle iaf fixa med det där å skicka en ny kallelse så småningom, så det var ju ingen fara. Men tråkigt att jag måste dit ännu en gång för jag är klantig o inte kan läsa noggrannare på min lapp ;) Men skitsamma, man kan inte alltid göra rätt, eller?! haha.

Men sen blev de iaf en liten runda på stan, och sedan gick vi till Ågatan å tog en cola, o Nicko en kaffe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0