haha

inte lagt oss än, har lekt med min kamera! haha så jävla kul ;) Nu blir nattcigg o sen krypa ner o somna in till tv:n ! Linnsa Nilsson är bäst (efter mig såklart ;)) haha ! Men är inte ett dugg trött, gick ju fan upp vid 1 idag. haha. men måste sleepa iaf, annars orkar jag inte upp ?! O Linn tjatar om att ja är jobbig som sitter o skriver blogg nu?! Men hallåååååååå ? va tror hon:O Måste ju uppdatera så alla vet vad ja gör, för mitt liv är ju SÅ intressant, eller? ;) HAHA! nae skämt o sida bitches. NATTI
Linnsa o jag 1 år ;) 

Kommentarer
Postat av: Herr trattkantarell

fan vad du skriver "haha" mkt :P låter som om du drar massa dåliga skämt som bara du garvar åt :P

2010-09-09 @ 02:35:01
Postat av: Linn

Vafan:P kändes som om du blogga var 5e minut:P haha

2010-09-09 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0