Hellu eller godnatt eller något?

Jau, sitter här som vanligt när jag inte har något annat viktigare för mig. Suttit o läst en o samma blogg i ca 2 timmar, haha vilket tidsfördriv eller? Å har inte ens läst färdigt bloggen, har bara läst 3 månader ur bloggen. haha, knas?! Läser jag långsamt? eller kanske beror på att texterna är långa o att det är många inlägg? men så har jag även kollat FB lite emellanåt oxå ;) En ny favorit blogg har jag iaf! Gött rå! 

Nu är det fredag, fredag?! Vafan, vad brukar man göra på fredagar förutom att festa eller liknande? Känns som det var hundra år sen jag gjorde något annat än att dricka. Vem vet, för jag minns iaf inte. Men det har varit kul iaf tror jag?! haha. Alltid kul att umgås med vänner o sånt, och med lite alkohol med i bilden gör ju det hela lite roligare oftast iaf! ;) Men denna fredag, så blir de nog inget drickande? Måste skära ner på det lite grann iaf! Det kostar för mycket pengar! Och det är inte ens kul att supa hela tiden, eller? Skulle ju bli roligare om man inte gjorde det lika ofta, man skulle uppskatta det mer tror jag!:) Nu är det typ som en vanesak, alla vänner ska dricka o såklart att man hänger på! Vill ju inte sitta hemma själv o ruttna bort? haha. Ne men ni fattar:) Fast hur många gånger har man inte sagt att man ska dricka mindre, eller ha en vit månad?! HAHA, har aldrig lyckats hålla det! verkligen aldrig, tror jag inte iaf. Men så är det idag, NÄSTAN alla ungdomar dricker typ nån dag varje helg, (iaf dom jag känner) de blir ju lixom så, för vill någon kompis dricka så taggar den oftast alla andra och då kan man helt enkelt inte säga nej?! eller jo, ibland om man verkligen inte alls är sugen på att festa, men hur ofta händer det? ;) För kompisarna lyckas nästan alltid göra än pepp o festsugen!


Men som sagt imorrn eller rättare sagt idag lär jag förmodligen att lyckas med det! Vi får hoppas iaf. Ingen alkohol för Cassandra idag! wohooow! Blir nog hemmakväll med kinamat och Idol i soffan!



Nepp, ingen Alkohol<3 denna fredag?! BUHU:( haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0