Herregud

vilken dag :O Varit på stan från 10.00 till 18.30, helt död typ. Jävla AF som inte hade fixat klart allt när vi kom vid 10, utan istället skulle alla komma tillbaka vid 16.00. tjenaaa lixom?! haha, aja, nu ärre gjort iaf :) Och när vi va på AF skulle jag på toan så jag o Linn gick upp, o jag går på toan, sen går det inte att låsa upp?! PANIK ! Skriker: Liiiiiinn ?! LIIINN ! men sen vred ja på låset åt alla håll å kom ut iaf, å där står linn o as garvar plus en arbetare på AF XD För linn hade sagt att jag inte kom ut XD Det va lite kul ;) men jävlar vad vi gått runt idag alltså. Sinnessjukt! Blev iaf mcdonalds och sen ett par öl innan mötet vid 16 :D GOTT ! Men är äntligen hemma nu. Blir att chilla o vänta på Idooooool !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0