Historia

Sonen frågar pappan vad det är för skillnad på teori och praktik,
pappan jo det ska jag visa dig min son,
gå och fråga mamma om hon kan tänka sig att ha sex med brevbäraren om han betalar en halv miljon,
sonen iväg och kommer tillbaka strax och meddelar att det kunde hon tänka sig.
Spring nu och fråga din storasyster om hon kan tänka sig att ha sex med sin kemilärare om han betalar en miljon, sonen iväg och kommer tillbaka med ett ja även på det.
Så frågar han sin far vad det har med teori och praktik att göra?
jo min son säger fadern, i teorin så skulle vi kunna vara miljonärer men i praktiken så bor vi med två horor.
Sonen, 10 år: Pappa, vad är skillnaden mellan teori och praktik?
Pappa: Min son, gå och fråga din syster om hon skulle knulla en totalt främmande man för 10 000 kr.

Sonen gör som han blir tillsagd, varpå systern, något förläget, svarar att hon nog skulle göra det. Sonen informerar pappan om detta.

Pappa: Nå, gå nu och fråga din mor om hon skulle knulla en främling för 10.000 kr.

Sonen ställer sin mamma frågan, och mamman svarar efter en stunds tvekan ja. Sonen berättar detta för pappa.

Pappa: Skulle du då, min son, knulla en främmande man för 10.000 kr?

Sonen tvekar en stund, och svarar sedan "ja".

Pappa: Nå, min son nu ser du: I detta hushåll har vi i teorin en mor, en dotter och en son. I praktiken har vi två horor och en liten bög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0