Nattsing

Ae seriöst, finns inget att göra vid datan, o alla sover, så va fan ska jag göra uppe helt ensam?:( haha! Nae men måste pallra mig upp imorrn skapligt ändå, 12 kanske
En blondin sade till sin sängpartner för tillfället:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr.
bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
Nästa dag:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass
bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga
;) Ska förmodligen ner på stan en sväng ju! Trevligt fifan! :)

Bild från i lördags! Börja bli dragen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0