Okej

Har varit en slappdag förutom städandet. Men sånt måste göras. Sen blev det kina mat med mammsen förut, o nyss såg vi på Idol, som är slut nu?! NU?! va fan klockan är 21, o jag har inget att göra:( Det är det här jag menar med att man alltid går ut o festar på helgerna, för det finns absolut inget annat att göra. Här sitter jag själv, kul?! NEJ, knappast! Nu är jag ölsugen och vill festa! Men nae Cassandra, inget festande idag inte. MEN imorrn?! ;) Men åter till nu, vad fan ska jag göra nu? Är jävligt kuk-rastlös kan jag säga. Vill göra något NU! Får väl lägga mig på golvet o hyperventilera då kanske? Inte för ja tror det hjälper. haha! Nae men okej, kanske ska gå å lägga mig o sova? Nae för jag är inte det minsta trött! Jag vill att det ska hända något kul! FAN!

Men å andra sidan, så tycker jag att jag är duktig som håller mig hemma trots att jag verkligen är sugen på att dra ut o festa! Jag är så duktig! Duktiga Cassandra! japp det är jag det!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0