OMG alltså

Okej, snacka om skakig alltså, helvete, spindlar är min största fobi. Ae fuck asså. Visste inte hur jag skulle göra, så började tjuta! HAHA. För den satt i min garderob med kläder i, o så tänkte jag ta flugsmällan å dra ner den på golvet för att sedan trampa på den med min sko! Men om jag skulle skjutit ner ner den mot mig skulle den kommit på mig o om jag skulle skjutit  ner den bortåt skulle den kommit på mina kläder, så var tvungen att komma på en annan plan. Hämtade en sån här skurgrej man skurar golvet med som har en platt botten jag tänkte mosa den med när den satt uppe i taket. Så tar upp den mot taket o närmar mig spindeln sakta! o när jag hade tänkt att fort trycka till ja då åkte spindeln snabbt som fan ner på golvet, o jag fick ännu mer panik o börjar skrika o tjuta, allt på samma gång! HAHA! Den kryper in under min väska som jag fort lyfter på o in under en sak som står på golvet, som jag flyttar på, å så sitter den fast i hörnet av min byrå o väggen, fanns ingen utväg för den jävlen! så där tar jag skurgrejen o trycker till utav bara faaaaan! O nu är den döööööööd!
Ja tacka fan för att jag lyckades döda den, och framför allt att jag vågade. Annars skulle jag behövt vänta på att mamma skulle komma hem vid halv 5, o då skulle jag varit hysterisk i 2,5 timmar. hade ju inte gott. haha! Stolt över mig själv ;)


Spindeln i mitt tak! Den var as stor alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0