Chill

Tjena, igår blev de stan en sväng med Linnsa, men fifan vilken värme, gick ju knappt att gå på stan asså, så vi tog svängarna förbi systemet köpte lite cider bara, sen drog vi hem till Linn igen, fixade lite, o sen hem till mig o käka lite mat, drack ett par cider o lite vin, rätt gott vin ändå, jag som annars hatar vin. Sen tog vi bussen in till stan för att möta upp Virran. Sen drog vi till nationernas o satte oss en sväng, drack 2 öl sen drog jag o Linnsa till kebabbaren o handla mat o gick hem o sov  Skönt o komma hem tidigt för en gångs skull! Å så jävla bra att ja inte slösat massa pengaaaar, STOLT!!!! Cassan kan om Cassan vill!
O idag vakna vi runt halv 11, för Linn skulle jobba halv 12... BORING! Men otroligt nice att vakna pigg o inte bakis! Är iaf hemma nu, så ska duscha osv för att sedan dra till pappa o fira honom. Sen vettifan vad jag ska göra ikv? Men de e sånt som märks haha

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0