Lördagen/söndagen

Tjenaaa, inte hörts sen i lördags, drog som sagt till pappa, käka massa mat o sånt, gott! Sen drog jag till tinnis där Maria o Elin hade lite personalfest, så satt där o drack ett par cider, myyys! MEN VARMT SOM FAN! Senare skulle alla dra o supa på harrys eller något, så då drog jag o Maria till 55an o satte oss med Empa & Linnea en stund, trevligt! OSV. Efter en stund drog vi till plaza o tog ännu en öl, men sen varre bra för oss, så då drog tjejorna hem, o jag o Linnea mötte upp Ante så åt dom lite på BK sen följde dom mig till bussen, så snällt så Kom hem vid halv 4, var uppe en stund, Sen decka jaaaaaaaaag


Söndagen var inte alls händelserik.... Jävla bajsdag rent ut sagt, jaja. Kan inte alltid ha kul! hmmsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0