R.I.P

Här är mina gamla älsklingar, mina första fina dyyyyyra rosa Sony! Just love it, men den doooog  Eller ja pekskärmen o allt blev helt cp, så man ser inget, men annars gåre ju att ta kort med den iaf! haha Fick den i julklapp av mamma o Rickard 2007, Den är så snygg, verkligen älskade den, men den tappa jag i golvet ett antal gånger sen blev skärmen fucked up så man inte såg nått alls tillslut. BUHU! Minns inte hur länge den höll, men nu är den död iaf!

Å min älskling nummer 2 Blå Casio, som jag köpte efter min födelsedag 2010, enkel o kanon bra för mig, men den tappa jag i golvet en gång, så då lämna jag in den på lagning - objektivfel, andra gången tappa jag den i golvet igen - objektivfel, men den gången lyckades jag få den att hoppa igång igen Superlycklig! Men 3e gången jag tappa den i golvet blev de oxå objektivfel så lämnade in den ännu en gång. Buhu, älskar garanti! Men nu 4e gången va på studenternas dag 2011, tappa den inne på Platå - objektivfel IGEN! O garantin hade gått ut, så ahop. Borta

Men nu har jag en ny älskling, nummer 3 Lila Samsung, den måste ja va försiktig med! Eller nej förresten fixa ju 2 års försäkring så får en helt ny om något händer, fan så bra! Undra vrf ja inte tog försäkring på min älskade Sony? Som va så fucking dyr. Inte smart Cassan!


1 älsklingen, miss you!


2 Älsklingen <3


Min Nya älskling !


Kommentarer
Postat av: Herr Trattkantarell

Om du slutar supa sönder dig ska du se att kameran säkert kmr hålla några år :)

2011-06-23 @ 03:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0